حضور گسترده مردم در مراسم دینی هیچ دلیلی جز دینداری آن‌ها ندارد

حضور گسترده مردم در مراسم دینی هیچ دلیلی جز دینداری آن‌ها ندارد

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه پویش زندگی با آیه‌ها تثبیت شده است، گفت: حضور گسترده مردم در  مراسم دینی و تعظیم شعائر دینی هیچ دلیلی جز دینداری آن‌ها ندارد .


حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با مهر درخصوص برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها گفت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب در نخستین روز فروردین در اولین نکته‌ تصریح کردند، برگزاری برنامه‌های دینی با حضور گسترده مردم جلوه امید مردم ایران و نشانه دینداری مردم ایران است. دشمنان ما تلاش می‌کنند دینداری مردم را رو به افول معرفی کنند اما حضور گسترده مردم در مراسم‌ دینی و تعظیم شعائر دینی هیچ دلیلی جز دینداری آن‌ها ندارد و تلاش‌هایی که برای انحراف جوان‌ها از شعائر دینی و ظواهر دینی صورت گرفته، معانی دیگری دارد.
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که در ماه مبارک رمضان به همت جوانان برنامه‌ قرآنی محفل امام حسنی‌ها مانند جشن غدیر و جشن نیمه شعبان و سایر مراسم دینی برگزار شد. این محفل قرآنی بی‌سابقه بوده و برای نخستین بار بود که چنین برنامه‌ای با چنین شکوهی برگزار شده است. امیدواریم سبب الگویی برای تعظیم شعائر در کل کشور باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه