شکرانه پیروزی در روضه رضوان  

اجتماع «وعده صادق» مراسمی به پاس پیروزی رزمندگان اسلام در حرم مطهر رضوی  

شکرانه پیروزی در روضه رضوان  

اجتماع مردمی «وعده صادق» به شکرانه پیروزی رزمندگان اسلام با حضور زائران و مجاوران رضوی در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد. 


به گزارش آستان‌نیوز، صحن قدس حرم مطهر رضوی شامگاه یکشنبه 26فروردین میزبان مردمی بود که ۱۹۰ روز دل‌هایشان داغدار غم مردم مظلوم غزه بوده و حالا آمده‌ بودند تا در این گردهمایی پرشور بار دیگر تجاوزات این رژیم کودک‌کش را محکوم کنند. در دستان زائران که به شکرانه نبرد مبتکرانه و هوشمندانه فرزندان وطن گرد هم آمده بودند، تصاویر سردار سلیمانی بود که  نشان از تجدید پیمان با آرمان‌های بلند این شهید وطن داشت.

اجتماع امام رضایی‌ها برای شکر و قدردانی
پرچم‌های «ایران»، «حزب‌الله» و «القدس لنا» در میان موج جمعیت در اهتزاز بود. این مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» رهبر معظم انقلاب بود که در این جمله آمده بود: «رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران اشتباه کرد؛ باید تنبیه شود و تنبیه هم خواهد شد». 
چشم‌های شرکت‌کنندگان در مراسم خیس از اشک اما پرغرور بود، سربلندی این اجتماع در غیرتمندی سربازان وطن ریشه داشت؛ تصاویر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی نیز بر دستان زائران علی بن موسی الرضا(ع) جلوه دیگری به مراسم داده بود.
مراسم با شعارهای پرشور حاضران در توصیف اقتدار ایران در حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ادامه یافت و زیباترین شعارهای زائران در این مراسم این بود؛ «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست». 
«آقای سبزی» مداح این مراسم از ذکر توفانی مرگ بر اسرائیل مردم می‌گفت و زائران از انتقام خون شهدا می‌خواندند. زن و مرد، پیر و جوان آمدند تا یادآور شوند مسلمانان، بیت‌المقدس را پس می‌گیرند و توفیقات جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت و وعده الهی بر پیروزی مظلومان جهان است.
در اجتماع شکرانه پیروزی جبهه مقاومت، مردم آمدند تا واکنش تحسین‌برانگیز فرزندان اسلام در دفاع از عزت،  اقتدار و خاک وطن را در جوار ثامن الحجج(ع) جشن بگیرند و یادآور شوند این پاسخی است به چندین بار حمله به مستشاران کشورمان و سفارت ایران که قطعه‌ای از این خاک پرافتخار است.

سلام و صلوات از روضه رضوان تا قدس شریف
اجتماع امام رضایی‌ها برای یادآوری داغ‌هایی بود که اسرائیل بر دلمان گذاشت، از جمله‌ آن‌ها، ترور دانشمندان هسته‌ایمان مقابل چشمان خانواده‌شان، ترور دانشمند برتر جهانی کشورمان شهید فخری‌زاده و ترور فرماندهان برتر نظامی وطن. سال‌هاست این مردم با تحریم‌های اقتصادی اسرائیل و حامیانش در نبردی نابرابر در حال مبارزه‌اند و پاسخ پهپادی و موشکی تنها مرهمی بر گوشه‌ ای از آلام و دردهای مردم ایران بود. 
درود و صلوات این مردم نثار رزمندگان جبهه مقاومت شد؛ از روضه رضوان تا قدس شریف. زائران شاکر و متفق‌القول بودند که هزاران بار شکر که عملیات وعده صادق با موفقیتی بیش از انتظار انجام شد و رژیم صهیونیستی حالا یقین دارد از هر نقطه به منافع، شخصیت‌ها و شهروندان کشورمان حمله کند، مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد.
این نخستین بار نبود که اجتماع امام رضایی‌ها در صحن قدس روضه رضوی نمایشگر احساسات وطن‌دوستانه و شور و شوق مقاومت مردم می‌شد، پیش از این زائران رضوی برای دفاع از مظلومان فلسطینی و همچنین همراهی با امت اسلامی بارها در این صحن گرد هم آمده بودند. 
گفتنی است پیش از این اجتماع مراسم دعا و استغاثه برای پیروزی رزمندگان اسلام بامداد روز یکشنبه در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد. این مراسم بامداد ۲۶ فروردین همزمان با آغاز عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی با رمز «یا رسول الله(ص)» با حضور زائران و مجاوران رضوی در حرم مطهر امام رئوف(ع) برگزار شد. سیدرضا نریمانی از مداحان کشور ساعت ۱:۲۰ بامداد روز یکشنبه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی به مناجات‌خوانی پرداخت و ندای الغوث الغوث زائران و مجاوران این بارگاه نورانی برای نصرت الهی رزمندگان اسلام در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی در این آستان ملکوتی طنین‌انداز شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه