عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها:

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.


به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی دیروز در دیدار شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور که در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد؛ با اشاره به عملیات ترکیبی و راهبردی «وعده صادق» توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: عملیات غرورآفرین و عزت‌بخش «وعده صادق» حقیقتاً عملیاتی بی‌نظیر و مایه عزت و افتخار کشور ایران بود. وی افزود: البته این عملیات را مقدمه‎ و تلنگری به رژیم صهیونیستی، حامیانش و مرعوبین منطقه‌ای او برای تحقق «وعده صادق» می‎دانیم که همان اضمحلال و از بین رفتن این رژیم غاصب، جنایتکار و آدمکش است. 
تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: امروز رژیم صهیونیستی یکی از مظاهر جریان باطل روی زمین است و عملیات «وعده صادق» نشان داد وعده الهی که همان نفی جریان باطل روی زمین بوده، کاملاً تحقق‌یافتنی است. وی عملیات «وعده صادق» را موجب شکستن هیمنه‏‌ استکبار دانست و خاطرنشان کرد: طی این عملیات پس از حدود 60سال، از یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی اعلام خطر شد؛ 60سال است که حتی یک گلوله از ناحیه کشورهای اسلامی به سوی این غاصبان جنایتکار شلیک نشده بود و همه مرعوب این اشغالگران بودند، امروز جمهوری اسلامی دیوار رعب این رژیم جعلی را فروریخت و شکست. 
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند عملیات طوفان‌الاقصی خسارت و ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به رژیم صهیونیستی زد و عملیات «وعده صادق» ضربه دوم و کاری‌تر با ابعادی گسترده‎تر به این رژیم جعلی بود و ان‌شاءالله با ایمان به وعده‎های الهی، اضمحلال این رژیم غاصب را ناظر و شاهد خواهیم بود.

تعمیق پیوند با امامت و ولایت، هدف جشن‌های دهه کرامت است 
وی در بخش دیگری از سخنان خود دهه کرامت را فرصتی بسیار مغتنم برای تعمیق پیوند مردم با امامت و ولایت خواند و اظهار کرد: استحکام و تعمیق پیوند مردم با امامت و ولایت هدف جشن‌های دهه کرامت است، زیرا آگاهی، هدایت و نجات انسان‌ها در پیوند عمیق با امامت و ولایت است؛ تضعیف پیوند میان مردم و امامت موجب می‌شود حتی اعمال عبادی نیز خشک و بی‌ثمر شوند؛ از این رو است که دشمنان انسانیت از هیچ تلاشی برای تضعیف و گسستن پیوند مردم با امامت فروگذار نیستند. وی با اشاره به روش‏های مختلف استکبار برای هجمه به مقدسات، از ساخت فیلم گرفته تا شبهه‌افکنی، عنوان کرد: هجمه‎های دشمنان به این اماکن ملکوتی خود اثباتی برای اثرگذاری، پویایی و زنده بودن این فضاهای قدسی است؛ از این رو همه در قبال این اعتاب مقدسه به‌ویژه نعمت حضور حضرت رضا(ع) در ایران اسلامی مسئولیت داریم. 
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به آیه شریفه «قُل لَّا أَسْأَلُکُمْ عَلَیهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبَی، [ای پیامبر] بگو: من هیچ پاداشی از شما بر رسالتم نمی‎خواهم جز دوستی با نزدیکانم [اهل بیتم]» اظهار کرد: این آیه شریفه پاداش رسالت پیامبر اکرم(ص) را تنها دوستی و محبت اهل‌بیت(ع) معرفی می‌کند و دهه کرامت بهترین بهانه و فرصت است برای اینکه بتوانیم حداقل دِین خود به پیامبر عظیم‌الشأن(ص) را ادا کنیم. وی با تأکید بر اینکه در جشن‎های باشکوه دهه کرامت باید سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و پیام‎های تربیتی و اخلاقی به جامعه منتقل شود، گفت: جشن‎های دهه کرامت باید مردمی برگزار شود، مردم رکن اصلی برگزاری این جشن‏ها هستند و مسئولان باید تنها تسهیلگر باشند. 
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی کاروان‎های زیر سایه خورشید را حرکتی اثرگذار و از نشانه‎های حیات ائمه اطهار(ع) دانست و با بیان اینکه زیارت، برکات تربیتی و امنیتی بسیار قابل توجهی دارد، عنوان کرد: یکی از سنت‏های ارزشمند، کمک به تشرف زیارت اولی‎ها یا افرادی که سال‎های طولانی از تشرف آن‎ها گذشته، به بارگاه مقدس حضرت رضا(ع) است، شهرداری‌ها می‎توانند پشتیبان تقویت اعزام کاروان‎های زیارت اولی از سراسر کشور باشند. وی وجود مقدس حضرت رضا(ع) در ایران را از نعمت‌های اثرگذار و بی‎بدیل الهی دانست و اظهار کرد: وجود مقدس حضرت رضا(ع) در کشور ما سرمایه‌ای بی‌نظیر و بسیار گرانبها و پراثر است که یک جنبه آن، توسل و پاسخ و حاجت گرفتن از حضرت رضا(ع) بوده؛ این وجود مقدس ظرفیت‌ بسیار بالایی در هدایت انسان‎ها و آگاهی‌بخشی دارد. 
تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: رسول گرامی اسلام(ص) تنها برای دو تن از حضرات معصومین لفظ «بضعه» پاره تن خود را به کار برده‌اند که یکی از آن‌ها حضرت فاطمه زهرا(س) و دیگری امام رضا(ع) است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه