فعال‌سازی ظرفیت‌های شهاب خودرو در حوزه خدمات شهری با همکاری شورای شهر تهران

مدیرعامل شرکت شهاب‌خودرو اعلام کرد

فعال‌سازی ظرفیت‌های شهاب خودرو در حوزه خدمات شهری با همکاری شورای شهر تهران

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت شهاب‌خودرو با رؤسای کمیسیون‌های عمران، حمل‌‌ونقل، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با رویکرد فعال‌سازی ظرفیت‌های این شرکت در حوزه خدمات شهری برگزار شد.


به گزارش آستان‌نیوز، جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌‌ونقل شورای شهر تهران با اشاره به جایگاه ویژه شرکت شهاب‌خودرو در حوزه ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری در کشور گفت: امیدوارم با توسعه همکاری‌ها، شهاب‌خودرو بتواند در حوزه تأمین ناوگان مسافربری اتوبوس، مینی‌بوس و ون در استان تهران نقش مؤثر و پررنگی داشته باشد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری تهران در بخش دیگری از این نشست با استقبال از طرح‌های جدید شهاب‌خودرو در حوزه خدمات ‌شهری اظهار کرد: مخازن جدید جمع‌آوری زباله، خودروهای جدید مکانیزه حمل زباله، خطوط تفکیک زباله و پسماند و... ازجمله طرح‌های خوب این شرکت به شمار می‌رود.
مهدی پیرهادی ادامه داد: با توجه به توانمندی‌های شهاب‌خودرو، سازمان مدیریت پسماند شهر تهران باید استفاده از ظرفیت‌های این شرکت را در دستور کار قرار دهد.
او همچنین بر ضرورت بهره‌مندی حوزه خدمات شهری تهران از دستگاه «تاپ ترنر» که به دست متخصصان شرکت شهاب‌خودرو طراحی و تولید شده تأکید کرد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری افزود: تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز همچون خودروهای چند منظوره و جاروب‌های شهری ازجمله نیازهای سازمان خدمات شهری است که در نظر داریم از فناوری روز دنیا برای رفع آن استفاده کنیم.

هدف‌گذاری برای ارائه محصولات متنوع و به‌روز خدمات شهری
مدیرعامل شرکت شهاب‌خودرو نیز در این جلسه گفت: این مجموعه از گذشته، نقش مؤثر و پررنگی در حوزه حمل و نقل درون‌شهری، برون‌شهری و همچنین خودروهای خدمات شهری داشته است که در طول چند سال اخیر متأسفانه نتوانسته جایگاه واقعی خود را حفظ کند.
مجید مدنی با تأکید بر ضرورت فعال‌سازی تمام بخش‌های این شرکت ابراز کرد: امیدوارم بتوانیم با ارائه محصولات متنوع و به‌روز خدمات شهری، شاهد حضور دوباره شهاب‌خودرو در این حوزه باشیم.
وی با اشاره به توانایی این شرکت برای راه‌اندازی سایت کامل و یکپارچه تفکیک و بازیافت زباله اظهار کرد: دستگاه تاپ ترنر تولید شده توسط شهاب‌خودرو، جزو به‌روزترین دستگاه‌ها در این حوزه است.
مدیرعامل شرکت شهاب‌خودرو ادامه داد: این دستگاه مطابق با آخرین فناوری روز دنیا و به دست متخصصان داخلی طراحی و تولید شده و آماده ارائه خدمات است.
او در این جلسه همچنین از هدف‌گذاری برای تولید و واردات اتوبوس و ون توسط شرکت شهاب‌خودرو در قالب برنامه‌ای کوتاه‌مدت خبر داد و افزود: در تلاشیم با تحقق این هدف بتوانیم سهم بسزایی در حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری داشته باشیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه