هزار و 64 شعبه اخذ رأی میزبان ‌مردم مشهد و کلات در دور دوم انتخابات مجلس

هزار و 64 شعبه اخذ رأی میزبان ‌مردم مشهد و کلات در دور دوم انتخابات مجلس

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مشهد و کلات، دو نامزد در قالب هزار و 64 شعبه اخذ رأی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


سیدهادی طباطبایی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اظهار کرد: دو نفر که حائز بیشترین آرای مردم شهرهای مشهد و کلات بودند ۲۱ اردیبهشت ‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم حوزه مشهد از مجلس شورای اسلامی مشخص شود.
وی افزود: از ۱۳ اردیبهشت ‌ماه تبلیغات این دوره شروع خواهد شد و مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است که از شبکه خراسان رضوی پخش خواهد شد. افرادی که در فاصله میان اسفند و اردیبهشت‌ به سن رأی دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رأی داده باشند یا اصلاً رأی نداده باشند می‌توانند رأی بدهند.
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی که از شعب اخذ رأی دور قبل انجام دادیم تعدادی از شعب اخذ رأی که با استقبال کمتری روبه‌رو بود را ادغام کردیم بنابراین برای شهر مشهد هزار و 20 شعبه و برای کلات ۴۴ شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.
طباطبایی متذکر شد: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار نفر از عوامل اجرایی که دوباره آموزش آن‌ها شروع شده به فرایند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه