سازمان اوقاف باید پیشران شتاب اقتصادی با تکیه بر دانش‌بنیان‌ها باشد

سازمان اوقاف باید پیشران شتاب اقتصادی با تکیه بر دانش‌بنیان‌ها باشد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه این سازمان باید پیشران حرکت شتاب اقتصادی با تکیه بر دانش‌بنیان‌ها باشد، گفت: تنوع موقوفات سبب شده فعالیت‌های اوقاف نیز متنوع باشد، بنابراین از آنچه ما را از تکیه بر درآمد نفتی خارج کند، دفاع می‌کنم. 


به گزارش خبرنگار ایکنا، افتتاحیه نمايشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در محل هتل ارم‌ تهران برگزار شد. حجت‌الاسلام خاموشی در سخنانی با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه انفال، اظهار کرد: چند سال پیش نماینده‌ای در مجلس تانزانیا ایستاد و گفت تا دیر نشده رابطه خود را با ایران قدرتمند، مستحکم کنید. در آن زمان عده‌ای به او خندیدند اما امروز همگان به قدرت ایران اذعان دارند.
وی‌ با بیان اینکه پس از عملیات «وعده صادق» دیپلماسی ما در جهان تغییر کرده است، گفت: وعده صادق حرکتی بود که همگان آن را مشاهده کنند اما بنا به نظر رهبر معظم انقلاب اراده قوی ملت ایران برای پاسخ‌گویی محکم به رژیم صهیونیستی مهم‌ترین مسئله بود. وعده صادق ضربه کاری به صهیونیست‌ها بود، رژیمی که هیچ کس جرئت حمله به آن را نداشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه