بازدید وزیر راه از مراحل ساخت آزادراه مشهد-چناران

خبر

بازدید وزیر راه از مراحل ساخت آزادراه مشهد-چناران

در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی، وزیر راه‌وشهرسازی از پروژه ساخت آزادراه مشهد-چناران-قوچان بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
به گزارش آستان نیوز، رستم قاسمی در این بازدید بر تسریع در اجرای این پروژه که به ‌صورت مشارکتی با آستان قدس رضوی درحال اجراست، تأکید کرد.
وزیر راه‌وشهرسازی همچنین از مسئولان شرکت احداث آزادراه و مسئولان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی خواست، نیازها و مشکلات این پروژه را در جلسه‌های وزارتخانه پیگیری کنند تا برای حل آن تصمیم‌گیری شود. 
عباس‌پناه، مدیرعامل شرکت احداث، نگهداری، بهره‌برداری و انتقال آزادراه مشهد-چناران-قوچان  گفت: در این بازدید، بر ضرورت حل‌وفصل مشکلات و رفع موانع موجود در روند اجرای این پروژه تأکید و مقرر شد برای مواردی همچون تأمین منابع مالی، همکاری شهرداری مشهد برای ساخت 5کیلومتر ابتدایی مسیر و تعامل سازمان‌ها و اداره‌ها ازجمله اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل ورزش و جوانان و همچنین شرکت عمران شهر جدید گلبهار برای رفع باقیمانده معارضین در مسیر و کمک به آزاد‌سازی باقیمانده اراضی حریم آزادراه، پیگیری‌های لازم صورت گیرد.
مهندس پناه همچنین به اهمیت و ضرورت حمایت دولت و سایر نهادها برای تکمیل این پروژه کلیدی حمل‌ونقل اشاره و تصریح کرد: آزادراه مشهد-چناران-قوچان، بزرگ‌‌ترین پروژه آزادراهی شمال شرق کشور است که نقش بسیار مؤثری در روان‌سازی ترافیک، کاهش آمار تصادفات و افزایش ایمنی سفر زائران امام رضا(ع) در مسیر تشرف به مشهد مقدس خواهد داشت. 
وی افزود: علاوه‌‌ بر این، با تکمیل و بهره‌برداری از این آزادراه، کریدورهای آزادراهی مشهد-باغچه، حرم تا حرم و نیز آزادراه کنارگذر شمالی مشهد تکمیل و موجب تحولی مهم در حوزه حمل‌و‌نقل جاده‌ای خواهد شد. 
به گفته مهندس پناه این پروژه تاکنون برای 2هزارو500 نفربه صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه