آیت‌الله‌علم‌الهدی: ولایتمداری مردم نقشه دشمنان را خنثی کرده است

آیت‌الله‌علم‌الهدی: ولایتمداری مردم نقشه دشمنان را خنثی کرده است

امام جمعه مشهد گفت: ولایتمداری امت اسلام برای دشمن یک چالش شده است.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر دیروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: برای ما مصیبت هتک حرمت حریم مطهر امام هشتم(ع) سنگین‌ترین مصیبت‌هاست. در حالی‌که عناصر ناپاک در رسانه‌های جعلی و شیطانی خود در تلاش‌اند به مردم القا کنند روحانیت سقوط کرده و مرجعیت آن از چشم مردم افتاده است، احساسات ارزشمند شما مردم در مراسم تشییع این دو روحانی شهید، تمام این اباطیل را نقش بر آب کرد. 
به گزارش ایسنا وی بیان کرد: حادثه رخ‌داده در حرم مطهر رضوی دلخراش بود و تمام عواطف را جریحه‌دار کرد، اما باید توجه داشت در این مسئله، نه حریم آستان قدس و خدام و نه نیروهای محافظ هیچ کدام قصور نداشتند. پس از این حادثه، در کمترین فرصت قاتل و همدستانش به وسیله نیروهای حفاظتی و مردم دستگیر شدند.
آستان قدس در حادثه حمله در حرم امام رضا(ع) هیچ قصوری نداشت و تولیت آستان قدس نیز بیش از همه دغدغه‌مند بود و مسائل را پیگیری می‌کرد.  امام جمعه مشهد گفت: جریان تکفیری، پیاده‌نظام آمریکایی است و بر اساس گفته‌های وزیر اسبق امور خارجه آمریکا، جریان‌های تکفیری و داعش توسط خود آمریکایی‌ها به وجود آمده‌اند تا در این منطقه فساد و جنایت کنند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه