«کمک مؤمنانه» به سبک مرزبانان

«کمک مؤمنانه» به سبک مرزبانان

معاون اجتماعی مرزبانی خراسان‌جنوبی از توزیع بیش از ۵۰ بسته کمک‌های مؤمنانه به همت نیروهای واکنش سریع یگان ۱۲۴ نهبندان در بین عشایر و مرزنشینان کم‌بضاعت خبر داد.
محمدحسین کیانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مرزبانی استان از ابتدای شیوع کرونا علاوه بر حراست از مرزها، در راستای لبیک به فرامین رهبری به کمک و همدلی با مرزنشینان نیز پرداخته‌ است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه مرز ارتباط تنگاتنگی با مرزنشینان وجود دارد، بیان کرد: در راستای وظیفه ذاتی مرزبانان با همکاری ستاد خیریه لبخند مهدوی تعداد ۵۰ بسته کمک‌های مؤمنانه توزیع شد.
کیانی پیگیری و رفع مشکلات عشایر و مرزنشینان را یکی از وظایف قانونی مرزبانی ذکر کرد و گفت: با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان و خیران، مرزبانی خدمات و کمک‌های خوبی را به مردم مرزنشین ارائه داده است.
وی ادامه داد: نهضت کمک‌های مؤمنانه و همدلی با عشایر و مرزنشینان محروم و کم‌بضاعت استان چون دیگر ایام سال در ماه رمضان به صورت ویژه ادامه دارد.
در آینده نزدیک نیز به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) و گروه‌های جهادی استان تعداد ۱۵۰ بسته دیگر از این کمک‌های مؤمنانه به دست نیازمندان مرزنشین سراسر مرزهای استان می‌رسد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه