6 شهر خراسان رضوی در وضعیت نارنجی

6 شهر خراسان رضوی در وضعیت نارنجی

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۶ شهر خراسان رضوی در وضعیت نارنجی و شهرستان نیشابور نیز همچنان در شرایط قرمز کرونایی است.
به گزارش وب‌دا، دکتر محمد پهلوان مهم‌ترین نگرانی مدافعان سلامت را کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دانست و افزود: بردسکن، خلیل‌آباد، داورزن، فیروزه، کلات و کوهسرخ در وضعیت نارنجی قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه براساس اعلام وزارت بهداشت شهرهای بینالود، تربت‌جام و زاوه در شرایط آبی قرار دارند، ادامه داد: سایر شهرهای استان نیز در وضعیت زرد هستند.
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر بیش از یک چهارم بیماران بدحال بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در استان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری‌اند و براساس بررسی‌ بیشتر بیماران بدحال، افراد واکسن نزده و یا مبتلا به بیماری‌های مزمن‌ هستند.
در یک روز ۷۲۸ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت ‌و یا اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند. عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیک‌ترین مرکز درمانی سطح یک و دو مراجعه و از خوددرمانی و مراجعه دیرهنگام پرهیز کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه