«آفرینش» بوستان اختصاصی بانوان بجنوردی

«آفرینش» بوستان اختصاصی بانوان بجنوردی

شهردار بجنورد با تکذیب مضامین کلیپ پخش شده در فضای مجازی مبنی بر ایجاد حصار در این بوستان و تفکیک جنسیتی برای حضور زنان و مردان گفت: ادعاهای این کلیپ صحت ندارد. 
جواد حمیدی راوری به ایرنا اظهار کرد: این کلیپ این باور را به مخاطب القا می‌کند که دیوار برای جداسازی زنان و مردان در فضای داخلی مجموعه یک بوستان اجرا شده این در حالی است که دیوار در بوستان آفرینش بجنورد در راستای ایجاد حصار برای بوستان بانوان اجرا شده است.
شهردار بجنورد افزود: محصور کردن بوستان آفرینش در راستای ایجاد بوستان بانوان انجام گرفته و در بخشی از پارک که مشرف به خیابان و معبر عام است اجرایی شده است.
وی اظهار کرد: بوستان اختصاصی بانوان که مجموعه‌ای با امکانات متنوع و مختلف برای انجام فعالیت‌های ورزشی، تفریحی، سرگرمی و اجتماعی در حال ساخت است برای تکمیل نیازمند تأمین زیرساخت‌هایی است تا بانوان بتوانند در آن با اطمینان خاطر و امنیت حضور پیدا کنند بر این اساس محصور کردن مجموعه در محدوده ایجاد شده اختصاصی و در بخشی از پارک آفرینش انجام پذیرفته است.
وی خاطرنشان کرد: سمت داخلی دیوار پل در محدوده پارک بانوان است، سمت دیگر که مشرف به معبر عام است عمومی بوده و محل عبور عابران خواهد بود که به لحاظ حفظ ایمنی تردد، شهرداری ترجیح داد بخشی از فضای روی پل را برای عابران حفظ کند، زیرا از گذشته محلی برای انتظار مسافران به منظور سفرهای خارج از  شهر بوده یا به عنوان ایستگاه ورودی شهر محل اول توقف اتوبوس‌های بین شهری است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه