انگیزه‌بخشی برای تولید آثار هدفمند و باکیفیت

دبیر بخش موشن‌گرافی جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) مطرح کرد

انگیزه‌بخشی برای تولید آثار هدفمند و باکیفیت

به گفته دبیر بخش موشن‌گرافی جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، نگاه حرفه‌ای به موشن‌گرافی در این جشنواره، به ایجاد انگیزه بین مخاطبان و تولید آثار باکیفیت منجر خواهد شد.
سیدتقی عالمی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز می‌گوید: رویکرد برگزاری جشنواره امام رضا(ع)، جمع‌آوری آثار و ترغیب هنرمندان به سمت تولید محتوای مرتبط با معارف اهل بیت(ع) است و معتقدم این جشنواره با این رویکرد و راهکارهایی که ارائه می‌دهد، تولیدات این حوزه را هدفمند کرده و برای بالا بردن سطح کیفی تولیدات، انگیزه ایجاد می‌کند.
عالمی می‌افزاید: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) سبب می‌شود تولیدات در حوزه معارف اهل بیت(ع) و به ویژه امام رضا(ع) هدفمند شده و سطح کیفی آن‌ها بالا بیاید، ضمن آنکه با توجه به ویژگی‌هایی مانند برگزاری جشنواره در سطح ملی و بین‌المللی و حضور چهره‌های شاخص در هیئت داوران، بروز و ظهور تأثیرات این ویژگی‌ها را می‌توانیم در کم و کیف تولیدات ببینیم.
از او درباره ظرفیت‌های بخش موشن‌گرافی برای تولید آثار در حوزه فرهنگ و سیره رضوی هم می‌پرسیم و او پاسخ می‌دهد: قالب موشن‌گرافی به خاطر نوع و انعطافی که دارد، دست تولیدکننده‌ها را باز می‌گذارد. برای تولید در حوزه امام رضا(ع) و بحث زیارت، محتواهایی داریم که در به تصویر کشیدن آن‌ها به قالب‌های منعطف نیاز داریم و یکی از حُسن‌های موشن‌گرافی، این است که می‌توان در آن از همه محتواها و اطلاعات مثل عکس و ویدئو استفاده کرد و به همین دلیل دست تولیدکننده برای نمایش بهتر محتوا باز است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه