افزایش 48درصدی بیماران سرپایی کرونا در مشهد

افزایش 48درصدی بیماران سرپایی کرونا در مشهد

رئیس کمیته رسانه قرارگاه مدیریت کرونا گفت: مراجعه بیماران سرپایی با علائم مشکوک به بیماری کووید ۱۹ به مراکز خدمات سلامت در سه روز گذشته بیش از ۴۸ درصد افزایش یافت.
به گزارش وب دا، دکتر محمد پهلوان افزود: میزان مراجعه بیماران سرپایی با علائم مشکوک به بیماری کووید ۱۹، به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، طی سه روز گذشته با افزایش ۲۱ درصدی از ۳۹۸ مورد به ۴۸۲مورد رسیده است.
وی ادامه داد: هم اینک ۳۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۹۸ نفر آنان بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۶۰بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که ۷۸ نفر از آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.
پهلوان افزود: هم اکنون روزانه ۱۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که سهم مشهد از این تعداد حدود ۱۱۰بیمار جدید در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
وی ادامه داد: بیشتر بیماران بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه افراد واکسن نزده و یا مبتلا به بیماری‌های مزمن هستند و در بسیاری از موارد مراجعه دیرهنگام، شرایط بیماری را سخت‌تر کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه