امام جمعه اهل سنت سرخس: دشمنان تحمل وحدت در کشور را ندارند

امام جمعه اهل سنت سرخس: دشمنان تحمل وحدت در کشور را ندارند

امام جمعه اهل سنت سرخس گفت: دشمنان تحمل این وحدت و امنیت در کشور و این بیداری اسلامی و شتاب آن را ندارند و به دنبال ایجاد اختلاف بین امت اسلامی هستند.
به گزارش فارس، مولوی احمد پارسا در مراسم بزرگداشت شهیدان حادثه ۱۶ فروردین حرم مطهر رضوی حجج‌اسلام اصلانی و دارایی گفت: خداوند از وحدت و امنیت به عنوان نعمت یاد کرده است. دشمنان با توطئه‌ها عقده‌ها و کینه‌ها را نشان می‌دهند و برای ایجاد اختلاف و تشتت در بین ملت‌ها دست به حرکت‌های ناجوانمردانه و وحشیانه می‌زنند.
اتفاقاتی که در حرم مطهر حضرت رضا (ع) افتاد، نشان می‌دهد این اقدامات به دست استکبار غاصب انجام می‌شود تا اختلاف بین شیعه و سنی به وجود بیاورد.
وی تأکید کرد: شیعه و سنی اهل بیت(ع) را جزو مقدسات خود می‌دانند و اهل سنت نیز ایشان را جزو مراجع علمی خود می‌دانند و از روایات آنان استفاده می‌کنند. در نزد اهل سنت کسی که در نماز به اهل بیت(ع) درود نفرستد نمازش باطل است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرخس در ادامه گفت: وحدت امت اسلامی خار چشم دشمنان است و می‌طلبد که شیعه و سنی گرد مشترکات خود جمع شوند و در این موقعیت حساس که دشمنان با توطئه‌های رنگارنگ به دنبال تفرفه‌افکنی هستند این توطئه‌ها را خنثی کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه