آیت‌الله علم الهدی: مافیای گرانی شناسایی شود

آیت‌الله علم الهدی: مافیای گرانی شناسایی شود

امام جمعه مشهد گفت: جریان‌های مافیایی که برای سود خود گرانی را در کشور دامن می‌زنند و به مردم جنایت می‌کنند باید شناسایی شوند تا این معضل در کشور حل شود.
به گزارش قدس‌آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: برخی از این جریان‌های مافیایی در دستگاه‌های دولتی جریان و سرمنشأ دارند که باید به همت همه بخش‌ها و قوا شناسایی و با آنان برخورد شود.
وی با اشاره به اینکه گرانی روزافزون فشار فراوانی بر مردم وارد کرده است، ادامه داد: در حالی که دولت سعی در کاهش تورم دارد چرا هنوز گرانی فراوان است و معیشت مردم مورد هدف قرار گرفته است؟ باید بدانیم علت این گرانی‌ها در داخل خود کشور است.
آیت‌الله علم‌الهدی علت عزاداری در این روزها را شناخت مظلومیت امیرالمؤمنین(ع) و چرایی آن دانست و ادامه داد: حکومت حضرت علی(ع) نسخه جامع حکومت در این نظام است و مسئولان نظام بدانند اگر می‌خواهند در این مملکت در کنار خون شهدا خدمت کنند نسخه حکومت، عدل علی(ع) است. امام جمعه مشهد گفت: تنها رهبری نظام نیستند که باید به عدل امیرالمؤمنین(ع) اقتدا کنند بلکه همه مسئولان باید دارنده این ویژگی برای خدمت باشند و این عدل باید خود را در کارگردانی تمامی قوای کشور و نظام نشان دهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه