ابرهای بی‌پولی بر فراز آسمان آبی‌ها

کار استقلال و «پین» پیچ خورد

ابرهای بی‌پولی بر فراز آسمان آبی‌ها

درگیری لفظی مدیر برنامه گابریل پین و فرهاد مجیدی این روزها به یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات ممکن تبدیل شده، به شکلی که بسیاری از چهره‌های فوتبالی مدعی شدند اگر افشاگری‌های پشت پرده مدیر برنامه مربی ایتالیایی ادامه پیدا کند، بعید نیست آبی‌پوشان در نخستین بازی خود پس از تعطیلات لیگ برتر برابر سپاهان متوقف شوند.
تنش لفظی میان این دو زمانی برای هواداران استقلال نگران‌کننده‌تر می‌شود که مربی ایتالیایی همچنان به تمرینات ملحق نشده و تأخیر وی نشان‌دهنده این حقیقت است که ادعاهای مدیر برنامه این مربی نزدیک به واقعیت است و استقلال در پرداخت مطالبات این مربی مرتکب قصور شده تا حدی که زمزمه فسخ یکطرفه قرارداد از سوی گابریل پین وجود دارد!
با وجود این، مدیران باشگاه تلاش کردند با دعوت از مدیر برنامه پین به دفتر شخصی سمیعی تا حدی اوضاع را آرام نگه دارند، اما برآورده نشدن توقعات طرف ایتالیایی و مدیر برنامه او سبب انتشار یک مجموعه استوری از سوی ابراهیمی شد تا شوک بزرگی به هواداران استقلال وارد شود.
 مدیر برنامه پین از خلف وعده و رفتار دوگانه فرشید سمیعی نیز به تندی انتقاد کرد اما به صورت کدوار به وی اعلام کرد فعلاً حرف‌های مطرح شده با او رسانه‌ای نخواهد شد اما صبر او نیز حد و اندازه ای دارد، وی همچنین از گروکشی باشگاه استقلال در پنهان کردن پاسپورت گابریل پین خبر داد و مدعی شد همان بلایی که بر سر یامگا آوردند، حالا برای پین دوباره تکرار می‌کنند. در شرایطی که از طریق رسانه‌ها اعلام می شود تسویه حساب با خارجی‌ها انجام شده، در حالی که این خبر به کلی کذب است!
سکوت مجیدی و مدیران باشگاه استقلال در قبال این افشاگری‌ها و مطالب جنجال برانگیز نشان داد پشت پرده خبرهایی وجود دارد، در غیر این صورت باشگاه استقلال همان رویه سابق با انتشار یک بیانیه تند و تیز حرف‌های مدیر برنامه پین را به تندی پاسخ می‌دادند، اما سکوت محض استقلالی‌ها نشان داد انگار کابوس بی‌پولی جدی‌تر از آن چیزی است که هواداران تصور می‌کنند.
در شرایطی که به نظر می‌رسید استقلال در فصل جاری مشکلی بابت پرداخت حقوق و دستمزد نداشته باشد، اما رسانه‌ای شدن این ماجرا و موضوع عدم پرداخت تعهدات مالی در قبال سازمان لیگ درباره قرارداد تبلیغات محیطی نشان داد اوضاع مالی در باشگاه استقلال نگران کننده است و اگر فکری به آن نشود، بدون تردید در هفته‌های باقیمانده از رقابت‌های لیگ برتر این چالش عمیق‌تر خواهد شد.
حالا نکته اینجاست اگر این اختلافات و تنش‌های مالی مانع از قهرمانی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر شود، آنگاه پروژه بزرگ آجورلو و مجیدی در استقلال با فروپاشی عجیبی رو به رو خواهد شد و کار برای ادامه فعالیت این دو در مجموعه استقلال بسیار سخت خواهد بود، باید دید آیا زوج آجورلو و مجیدی قادرند این فضا را به درستی کنترل و اداره کنند یا اینکه رویدادهای غیر منتظره و کابوس بی پولی استقلال را در رسیدن به جام قهرمانی ناکام خواهد گذاشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه