برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس

برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تمهیدات پیش‌بینی شده و برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس را اعلام کرد.
به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد سلطانی اظهار کرد: خواهران و برادران با رعایت‌طرح تفکیک، فاصله‌اجتماعی و استفاده از ماسک در میدان ۱۵خرداد و استقرار در خیابان‌های خرمشهر، بولوار جمهوری اسلامی، فرودگاه و پایانه مسافربری حضور خواهند یافت و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط هلال‌احمر و شهرداری مشهد در طول مسیر خیابان امام رضا(ع) انجام خواهد شد.
وی افزود: مبدأ و تجمع راهپیمایان ساعت ۹ صبح روز جمعه نهم اردیبهشت از میدان 15خرداد به سمت حرم مطهر رضوی، ورودی خواهران از باب‌الجواد(ع) و برادران از باب‌الرضا(ع) برگزار می‌شود و اجتماع در رواق امام خمینی(ره) و اماکن متبرکه رضوی همراه با ایراد سخنرانی، قرائت قطع‌نامه و اقامه نمازجمعه به امامت حضرت آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده معظم ولی‌فقیه در استان پیگیری خواهد شد.
وی گفت: لشکر۷۷ پیروز ثامن‌الائمه(ع) نسبت به استقرار گروه رزم‌نواز برای نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای سرودهای حماسی در ابتدا و مسیر راهپیمایی اقدام خواهد کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه