کشف 5 تن روغن قاچاق در کاشمر

کشف 5 تن روغن قاچاق در کاشمر

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از شناسایی و کشف بیش از 5 تن روغن قاچاق توسط یگان ضابطین سپاه و بازرسان قرارگاه شهید امانی این شهر خبر داد.
محمد شجعی در تشریح این موضوع به فارس گفت: با توجه به اهمیت تأمین کالاهای اساسی بخش کشاورزی و مایحتاج عمومی مردم به ویژه در روزهای ابتدای سال و ماه مبارک رمضان، اجرای گشت‌های مشترک، نظارت و بازرسی‌های میدانی بر بازار توسط بازرسان قرارگاه شهید امانی شهرستان افزایش یافت. 
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر افزود: همزمان با گشت‌های هدفمند و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان در شب‌های ماه مبارک رمضان دوخودرو‌نیسان حامل ۵ تن روغن ۵ کیلویی قاچاق در ابتدای ورودی شهر کاشمر با همکاری عوامل ناجا و بازرسان قرارگاه شهید امانی توقیف و محموله کشف و ضبط شد.
شجعی خاطرنشان کرد: خودروهای مذکور بدون بارنامه و به مقصد یکی از شهرستان‌های همجوار در حال تردد بودند که پس از شناسایی، کشف و دستگیری متخلفان، اقلام مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کاشمر شد.
وی در ادامه گفت: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف‌های اقتصادی مراتب را به‌صورت شبانه‌روزی به شماره‌های ۱۱۴ و ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه