«ابوذر» فراخوان داد

«ابوذر» فراخوان داد

پوستر فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در آیینی با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی در مشهد رونمایی و منتشر شد.

به گزارش قدس‌آنلاین، رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره گفت: جشنواره رسانه ابوذر تجلی مسئله‌شناسی و مسئله فهمی و حرکت در مسیر حل مسئله از سوی فعالان رسانه است.
مهدی شاد افزود: همه تلاش جشنواره توجه به سمت مسائلی است که بار آن روی زمین مانده است و امیدواریم با این جشنواره اتفاق‌های مبارکی برای شهر و استان رقم بخورد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی هم گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که رهبرمعظم انقلاب تأکید کردند ضرورت خروج از محاصره تبلیغاتی و بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه است.
سردار سرتیپ پاسدار سیدهاشم غیاثی ادامه داد: تولید اندیشه و پشتوانه‌سازی علمی رمز موفقیت در عرصه رسانه است. رسانه‌های فعال باید رویکرد ایجابی و همسو با رویش‌ها داشته و مطالبه‌گر باشند.فرماندار مشهد هم اظهار کرد: هم اینک یک رویداد مهم در کشور در حال انجام است و دولت در یک اقدام قدرتمندانه تصمیم بزرگی گرفته و آن جراحی در عرصه اقتصادی است. محسن داوری افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا این رویداد مهم با موفقیت انجام شود و حوزه‌ای که می‌تواند به این اقدام کمک کند رسانه است.
سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد هم با بیان اینکه فلسفه ذاتی شکل‌گیری مشهد مرقد مطهر امام رضا(ع) است، افزود: در حال حاضر فاصله غربی‌ترین نقطه شهر مشهد تا حرم مطهر ۱۷کیلومتر و فاصله شرقی‌ترین نقطه تاحرم ۶کیلومتر است. با انتقال فرودگاه به خارج شهر، توسعه شرق مشهد هم انجام می‌شود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه