دایر شدن سه پایگاه کتاب‌خوانی برای زائران

لذت مطالعه در حرم مطهر رضوی

دایر شدن سه پایگاه کتاب‌خوانی برای زائران

طرح توسعه فضای کتاب‌خوانی در حرم مطهر رضوی، با بهره‌برداری از دو پایگاه‌ کتاب‌خوانی در دو رواق حرم مطهر و اجرای یک پروژه دیگر در حال پیگیری است.


به گزارش آستان‌نیوز، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ مطالعه گفت: در راستای تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و عمق‌بخشی به سطح معرفتی زائران و مجاوران، سه ایستگاه مطالعه در رواق‌های حرم مطهر رضوی ایجاد شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد ادامه داد: در حال حاضر بیش از 180 جلد کتاب در موضوعات دفاع مقدس، تاریخ، انقلاب اسلامی، ادبیات داستانی و... در قفسه‌های ایستگاه مطالعه رواق‌های نجمه خاتون و دارالعباده با محوریت کودک، نوجوان و عمومی جانمایی شده است.
وی افزود: برای راهنمایی، مشاوره مطالعاتی، معرفی کتاب و ایجاد زمینه و بستر لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه، خادمان از ساعت 8:30 تا نماز مغرب در این ایستگاه‌های مطالعه حضور دارند.
محمد بیات، مدیر نگهداری و بهره‌برداری ساختمان سازمان فنی و نگهداری حرم نیز با بیان اینکه طرح توسعه فضای کتاب‌خوانی در حرم مطهر رضوی از دی ‌ماه سال گذشته در دستور کار این سازمان قرار گرفت، عنوان کرد: در حال حاضر ساخت پایگاه رواق کتاب در هشتی صحن قدس در دست اجراست که تا نیمه خرداد ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه