آغاز عملیات اجرایی ساخت «برج سلامت اتکا» در مشهد

آغاز عملیات اجرایی ساخت «برج سلامت اتکا» در مشهد

عملیات اجرایی ساخت برج سلامت سازمان اتکا همزمان با میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت در مشهد آغاز شد.مرتضی اعلمی، مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم گفت: تاریخچه فروشگاه سازمان اتکا برابر است با استقرار نیروهای مسلح در میدان تقی‌آباد مشهد که در زمره پنج فروشگاه بزرگ کشور قرار داشت.
مدیرعامل سازمان اتکا ادامه داد: از سال ۹۳ تصمیم بر این شد با تعطیل شدن فروشگاه، این محل تبدیل به یک مرکز درمانی شود و مجوز بازسازی و تجدید بنا نیز از شهرداری اخذ شد. بر این اساس مجموعه برج سلامت در ۱۸طبقه احداث خواهد شد که ۱۰طبقه آن به خدمات بهداشتی اختصاص می‌یابد، دو طبقه فوقانی اقامتی و در مابقی طبقات پارکینگ در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان اتکا تصریح کرد: در این زمینه ۹ سال این پروژه معطل یک تصمیم بود و درنهایت تصمیم بر این شد با همکاری بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که سازمان امانت‌داری نیز است، ساخت این پروژه آغاز شود.امیر باقری، مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع نیز در این مراسم گفت: اتکا و بنیاد تعاون وزارت دفاع در ظاهر با اینکه مجموعه‌های اقتصادی هستند، در واقع فقط خدماتی‌اند و هرچه هست برای ارتقای معیشت نیروهای مسلح است. وی با اشاره به تأکید وزیر دفاع بر استفاده از مراکز بدون کارکرد در کشور، تصریح کرد: امروز باید از ظرفیت‌هایی که وجود دارد، استفاده‌های بهینه را کرد و بی‌شک تبدیل این مراکز به مراکز خدماتی کاری شایسته خواهد بود.باید به درستی از امکانات و سرمایه‌های راکد استفاده کنیم و برای همین پای کار آمدیم تا با حرکتی جهادی و سرعتی بالا کار کنیم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه