نصب دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی قلب در بیمارستان رضوی

با ظرفیت ارائه خدمت سالانه به 5 هزار بیمارانجام می‌شود

نصب دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی قلب در بیمارستان رضوی

با هدف ارائه خدمات باکیفیت‌تر و ایمن‌تر به بیماران قلبی، مراحل نصب و راه‌اندازی جدیدترین دستگاه آنژیوگرافی قلب در بیمارستان 
فوق تخصصی رضوی آغاز شد و به زودی با بهره‌برداری از آن، سالانه 5 هزار بیمار می‌توانند از این خدمت جدید آستان قدس رضوی بهره‌مند شوند.
این دستگاه آنژیوگرافی، تنها دستگاهی است که در هر لحظه ولتاژ، جریان، زمان، میزان تمرکز و فیلترها را به صورت خودکار کنترل و بهترین تصاویر با کمترین دز اشعه را ایجاد می‌کند. میزان دز اشعه‌ای که این دستگاه به بیمار وارد می‌کند، حدود 
70 درصد کمتر از نسل‌های قبلی این دستگاه است و از این رو ایمنی بیشتری برای بیمار به همراه دارد.
این دستگاه علاوه بر تمامی نرم‌افزارهای تخصصی قلب جهت اینترونشن و تمامی نرم‌افزارهای اندازه‌گیری کرونری، بطن چپ و پریفرال، دارای چهار نمایشگر برای انتقال تصاویر ام.آر.آی، سی.تی.اسکن، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی در اتاق عمل است، ضمن آنکه تخت بیمار نیز تحمل وزن بالایی دارد و سیستم آن علایم حیاتی بیمار را به طور کامل ثبت می‌کند. 
 بخش آنژیوگرافی بیمارستان رضوی با برخورداری از دو دستگاه آنژیوگرافی، در سال 1400 به حدود 10 هزار بیمار خدمات‌رسانی کرد که حالا این دستگاه جدید جایگزین یکی از این دو دستگاه خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود سالانه 5 هزار بیمار از خدمات آن بهره‌مند شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه