رکوردزنی همایون شجریان در جذب مخاطب

رکوردزنی همایون شجریان در جذب مخاطب

خبر برگزاری کنسرت همایون شجریان پس از مدت‌ها موجب ایجاد شور و هیجان بین مردم برای حضور در یک رویداد فرهنگی شد. 
به گزارش هنرآنلاین، همایون شجریان، خواننده مطرح موسیقی ایران پس از مدت‌ها دوری از اجرای کنسرت در ایران، قرار است در سالن مرکز همایش‌های وزارت کشور روی صحنه برود. ارکستر سیاوش به رهبری آرش گوران و اجرای همایون شجریان در شرایطی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته که اکنون کمتر برنامه فرهنگی از اقبال عمومی بهره‌مند می‌شود. بنابراین بررسی این موضوع، مسئله مهمی است که شاید بتواند به دیگر اجراهای فرهنگی نیز کمک کند.
نکته مهم در این اجرا اختصاص رایگان ۴۳صندلی ویژه در هر نوبت اجرا به دانشجویان است. به این ترتیب با احتساب تمدید سانس‌های تازه، همایون شجریان قرار است در ۳۰ اجرا میزبان هزار و 290دانشجو شود.  
به این ترتیب اگر قیمت بلیت جایگاه ویژه را ۳۹۵هزار تومان در نظر بگیریم، شجریان در مجموع از ۵۰۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان درآمد این کنسرت، به نفع حضور دانشجویان رشته‌های مختلف در کنسرت خود گذشت کرده است. ناگفته نماند که بر مبنای اخبار انتشار یافته، نزدیک به ۱۷۰ هزار دانشجو برای این کنسرت نام‌نویسی کرده‌اند و تنها هزار و 290 نفر بخت حضور در این اجرا را پیدا می‌کنند. به این منظور نیز قرار است قرعه‌کشی شود. البته با توجه به این استقبال، ممکن است باز هم شجریان اقدام به تمدید کنسرت‌های خود کند که در این صورت باز هم به میزان ظرفیت حضور دانشجویان اضافه خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه