اخطار قطع برق به ۴۳ اداره پرمصرف

اخطار قطع برق به ۴۳ اداره پرمصرف

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۷۲ مورد بازرسی از مشترکان تجاری پرمصرف و دستگاه‌های اجرایی بجنورد که برق مصرفی آن‌ها خارج از وقت اداری بود در دو هفته گذشته انجام و ۴۳ مورد اخطار قطع برق به آن‌ها داده شد.
محمد صدقی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: طرح مدیریت مصرف برق از شانزدهم خردادماه جاری آغاز شده و در این طرح براساس مصوبه هیئت وزیران، همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی موظف‌اند در ساعات اداری حداقل ۳۰درصد و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰درصد، مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند.
وی افزود: در همین مدت و طی ۴۰ بازدید تیم‌های بازرسی طرح مدیریت مصرف برق، ۱۵ بانک و دستگاه اجرایی مرکز استان به دلیل مصرف بیش از اندازه و رعایت نکردن الگوی مصرف برق، اخطار قطع دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در آخرین بازرسی‌هایی که از چهار دستگاه اجرایی انجام شد، دو دستگاه به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار قطع دریافت کردند و پس از پایان وقت اداری نیز در ۲۸بازدید از برخی مراکز تجاری و اداری در آخرین روز هفته گذشته، منجر به صدور ۲۰اخطار قطع شد. در شهرستان اسفراین نیز فقط در یک روز ۶ دستگاه اجرایی مورد بازدید قرار گرفتند و همه آن‌ها به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار قطع دریافت کردند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه