فعالیت بزرگ‌ترین کارخانه روغن شرق کشور با ۲۰درصد ظرفیت

مدیر کارخانه «فرایند» خبر داد

فعالیت بزرگ‌ترین کارخانه روغن شرق کشور با ۲۰درصد ظرفیت

مدیر کارخانه روغن فرایند خراسان گفت: باوجود اینکه بزرگ‌ترین کارخانه روغن شرق کشور در کاشمر قرار دارد اما اکنون فقط با ۲۰درصد ظرفیت فعالیت می‌کند.
به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا شریعت‌جعفری در بازدید استاندار خراسان رضوی از بخش‌های مختلف این کارخانه افزود: کارخانه‌ روغن کاشمر به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه در شرق کشور سال ۸۰ افتتاح شد که بیش از ۶۸۰ پرسنل بیمه‌شده و مشغول به کار داشت.
وی با بیان اینکه به خاطر بروز برخی مشکلات تعداد زیادی از کارگران بیکار شدند، اظهار کرد: در این مجموعه سه کارخانه دیگر شامل حلب‌زنی، پت‌زن و ماشین‌سازی نیز فعالیت داشتند که در حال حاضر تعطیل شده‌اند.
شریعت‌جعفری اظهار کرد: در حال حاضر تنها کارخانه روغن در شرق کشور هستیم که توان تولید هشت نوع محصول ازجمله روغن صنف، روغن مایع و جامد، روغن سویا، روغن کلزا، روغن قنادی و پودر چربی برای مصرف دامی و... را داریم. متأسفانه نقدینگی ما صفر است و در حال حاضر برای برندهای مختلف در کشور تولید داریم. مدیر کارخانه روغن فرایند خراسان افزود: اکنون توان ذخیره‌سازی ۱۷هزار تن روغن خام را داریم که در شرق کشور چنین امکانی اصلاً وجود ندارد. نظری، استاندار خراسان رضوی در این بازدید برای رفع مشکلات این مجموعه قول مساعد داد و بیان کرد: ان‌شاءالله به زودی مشکلات این کارخانه رفع خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه