می‌خواهم مرد اول خط حمله استقلال شوم

سبحان خاقانی در گفت‌و‌گو با قدس:

می‌خواهم مرد اول خط حمله استقلال شوم

سبحان خاقانی در فصل منتهی به قهرمانی استقلال فرصت آن چنانی برای بازی در ترکیب این تیم نیافت، اما همواره یکی از بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی بود.


در استقلال خیلی زود چهره شدی و مجیدی اعتقاد خاصی به تو داشت.دلیل این اعتماد و اعتقاد چه بود؟

 حقیقت این است که مربیان استقلال خیلی به جوان‌ها اهمیت می‌دادند. اگر جز این بود جوان‌ها در استقلال پا نمی‌گرفتند و سرخورده می‌شدند. خودم حس خوبی در فصل بیست و یکم داشتم و به دلیل اینکه مربیان به جوان‌ها اعتماد داشتند با قدرت تا آخر فصل در این تیم ماندم. آقای مجیدی هم همیشه مرا تشویق می کرد و با انتقال تجربه‌های خودش به من انگیزه می‌داد.

 آیا این نگاه ممکن است منجر به اوج گیری او درفصل آینده شود؟

 اینکه فصل بعد چه اتفاقاتی رخ دهد را نمی‌دانم. به هرحال آقا فرهاد که برای تیم خیلی زحمت کشید رفت و مربی جدید به استقلال می‌آید. من هرکسی مربی استقلال باشد تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. برای من مهم است که روز به روز پیشرفت کنم.

هدفت در استقلال چیست؟
 هدفم تبدیل شدن به مهاجم اول استقلال در فصل بیست و دوم است. این هدف را دارم و با کمک خدا به آن می‌رسم.

از رکورد بی‌نظیر در استقلال بگو.
همین طور که گفتید رکورد ما بی نظیربود. تیمی بودیم که بدون باخت قهرمان شدیم. مهم‌تر ازاین‌ها  اتحاد و همدلی میان بازیکنان بود. ما خیلی با هم رفیق بودیم و چیزی که باعث شد به قهرمانی برسیم، هماهنگی میان همه ارکان باشگاه بود. دوست دارم همین شرایط برای فصل بعد هم حفظ شود.

آیا استقلال فصل بعد هم می‌تواند جام قهرمانی را بدست آورد؟
حتماً همین طور است. اگر نگاهی به آمارهای به جا مانده در استقلال داشته باشید به این نتیجه می‌رسید که تیم ما همیشه مدعی قهرمانی بوده و بیشترین امتیازات را بدست آورده است. ما فصل بعد هم برای قهرمانی انگیزه داریم و با همین هدف گام به لیگ می‌گذاریم.

​​​​​​​خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه