لیست کهکشانی ژاوی

کدام ستاره‌ها در این تابستان به بارسلونا می‌پیوندند؟

لیست کهکشانی ژاوی

بارسلونا در تابستان امسال نقشه راه بسیار روشنی دارد و شروع به برداشتن گام های محکم برای رسیدن به آن کرده است. اولین کار بستن یکی از دو قراردادی است که شرکای باشگاه در روز پنجشنبه در مجمع به آن چراغ سبز نشان دادند.
 چیزی حیاتی برای بستن دوره بدون باخت و داشتن حاشیه بیشتر فیرپلی مالی. علاوه بر این، بارسلونا روی کاهش توده حقوق کار می کند. با این شرایط، باشگاه با ضمانت های مشخصی به مصاف بازار خواهد رفت و پنج نام مناسب روی میز دارد. گزینه‌های برتر در این لیست لواندوفسکی، رافینیا، کونده، مارکوس آلونسو و آزپیلیکوئتا هستند. اما برای همه آن‌ها باید رقم قابل توجهی بپردازد. به این بازیکنان، کریستنسن و کسیه هم اضافه می‌شوند.
 لواندوفسکی
 نام مناسب تابستان به عنوان کلید بارسا. این هدف بزرگ بازار است.  ژاوی گل می خواهد و مرد لهستانی در به ثمر رساندن آن بی نظیر است. او در حالی ماه آگوست 34 ساله می شود که فصل گذشته را با 50 گل در تمام رقابت‌ها به پایان رساند و بالاترین رکورد او در تمام دوران است.
  رافینیا
 این بازیکن ماه هاست می داند اگر دمبله قراردادش را با بارسلونا تمدید نکند، گزینه اول است. بازیکن برزیلی می خواهد در نیوکمپ بازی کند و به همین دلیل همچنان منتظر حرکت این باشگاه است. 
  کونته
مدافع میانی سویا یکی از بازیکنانی است که بارسلونا به عنوان اولین نامزد برای تقویت محور دفاعی در دستور کار دارد، اما انتظار نمی‌رود مذاکره با سویا آسان باشد. این نهاد اندلسی عجله‌ای برای فروش ارزشمندترین بازیکن خود ندارد و مونچی به دنبال ورود کمتر از 65 میلیون است. 
مارکوس آلونسو
در این صورت بارسلونا باید با چلسی مذاکره کند. مدافع چپ علاقه زیادی به بازگشت به لالیگا دارد، اما همه چیز به تیم انگلیسی بستگی دارد. به نفع بارسلونا، علاوه بر آرزوی جذب این بازیکن، این است که او تا سال 2023 قرارداد داشته باشد. 
  آزپیلیکوئتا
این بازیکن بدون اینکه هنوز خبری از بارسلونا داشته باشد به تعطیلات رفته است. مورد او تا حدودی عجیب تر از هم تیمی فعلی اش مارکوس آلونسو است. او قول مالکان قبلی چلسی را داشت که می تواند بازیکن آزاد شود، اما به بند قراردادش عمل کرد و به طور خودکار تمدید شد. مالکان جدید حاضر نیستند اجازه دهند او بدون هزینه جدا شود و در این صورت باید دید بارسا تا کجا حاضر است پیش برود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه