رونمایی از هشت محصول دانش‌بنیان در مشهد

رونمایی از هشت محصول دانش‌بنیان در مشهد

هشت محصول دانش‌بنیان در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.
به گزارش قدس‌آنلاین، چهار محصول از این تعداد برای ورود به بازار، رونمایی تجاری شدند و چهار محصول نهایی ‌شده و آماده برای دریافت تأییدیه‌های فنی برای تجاری‌سازی‌اند که عبارت‌اند از کیت آزمایش فوری خانگی، سکوی ابری وُرد پرس، سکوی ابری بالکچین و اتصال‌دهنده میکروداکت فیبر نوری.
دو شرکت سرمایه‌گذاری و آموزشی بزرگ (شتاب‌دهنده) به گردانندگان این طرح‌ها آموزش‌های لازم برای کسب موفقیت بهتر را ارائه می‌دهند.
تمام مراحل تحقیق و توسعه این محصولات در داخل کشور انجام شده است و این محصولات در راستای تحقق شعار سال و با هدف تقویت جایگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک به اشتغال‌زایی و توسعه بازار محصولات فناور داخلی رونمایی شدند.
همچنین نمایشگاه جانبی از محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیز در حاشیه این مراسم برگزار می‌شود و بیش از ۲۰ محصول فناور از ۱۲شرکت دانش‌بنیان حوزه‌های مختلف چون سلامت، کشاورزی، مخابرات، خدمات ابری، امنیت سایبری و بودجه‌ریزی را پوشش می‌دهند.
این نمایشگاه فرصت مناسبی برای مذاکره دوجانبه بین شرکت‌های دانش‌بنیان و بازرگانان داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.
به موازات این رونمایی، نشست بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شعار سال با حضور مقامات ارشد وزارتخانه و نیز سایر مسئولان حاضر ازجمله معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای و رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه