بجنورد بدون حتی یک دوربین ثبت تخلف سرعت!

بجنورد بدون حتی یک دوربین ثبت تخلف سرعت!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا ٢٨خرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصادفات درون‌شهری ٦٥درصد افزایش داشته است.
سرهنگ خندانی مقدم گفت: آمار تصادفات فوتی در این مدت، ١٢فقره و مانند مدت مشابه سال گذشته بوده و تصادفات جرحی ١٩درصد، متوفی ٨درصد، مجروح ١٤درصد و خسارتی ٨٠درصد افزایش یافته است.
او گفت: حتی یک دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت در مرکز استان نداریم در حالی که هوشمندسازی دوربین‌های ثبت تخلف می‌تواند در کنترل ترافیک و ثبت تخلفات به عوامل مربوط کمک شایانی کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان شمالی هم گفت: مباحثی درخصوص برنامه‌های شهرداری بجنورد طی سال١٤٠١ و چراغدار شدن میدان دفاع مقدس و ترافیک میدان خرمشهر، باید در کمیته فنی مرور و دوباره کارشناسی و نقطه نظرات درباره نحوه اجرای چراغ‌های راهنما و وضعیت میدان خرمشهر ارائه و سپس در شورای همتا مطرح شود.
آیین‌نامه طراحی شهری قدیم و جدید در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و بر لحاظ شدن آیین‌نامه طراحی شهری جدید به عنوان یکی از اسناد بالادستی، در تهیه تمامی طرح‌های جامع و تفصیلی تأکید شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه