دستور رئیسی برای پیگیری خواسته‌های بازنشستگان

در جلسه هیئت دولت مطرح شد

دستور رئیسی برای پیگیری خواسته‌های بازنشستگان

صبح روز گذشته، رئیس جمهور با حضور در جلسه هیئت دولت تأکید کرد حاشیه‌ها نباید دولت را از خدمت به مردم و امیدآفرینی در دل‌ها، بازدارد. به گزارش دولت، دکتررئیسی افزود: ما باید روح امید را در جامعه تزریق کنیم. دراثنای این جلسه، رئیس‌جمهور به معاون اول، معاونت حقوقی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر بخش‌های مربوط دستور داد خواسته‌های بازنشستگان عزیز را درباره مستمری‌شان پیگیری کنند.

تابستان قطعی برق نداریم 
در حاشیه این جلسه، سخنگوی دولت با اشاره به حادثه تلخ کشته شدن جوجه‌های یک‌روزه گفت: ۶.۵ میلیون تن جوجه رایگان یک‌روزه میان روستاییان توزیع شده و وزارت جهاد دنبال واکسیناسیون آن‌هاست. بهادری جهرمی، از زمان و شخص مدنظر رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر کار اظهار بی‌اطلاعی کرد و در واکنش به خبر استیضاح وزیر صمت در مجلس گفت: پاسخ این پرسش را ازنمایندگان مجلس بخواهید. وی با بیان اینکه تغییری در قیمت نان و بنزین نداریم، در رابطه با صحت خبر تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت درباره این طرح هیچ اظهار نظر رسمی نداشته است. جهرمی همزمان با این نشست در حساب توییتری خود اعلام کرد: با استمرار همکاری متقابل دولت و مردم، تابستان را بدون قطعی برنامه‌ریزی شده برق طی خواهیم‌کرد. 

تشکیل ستاد حل مشکلات مسکن
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز از عدم ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم خبر داد. میرکاظمی گفت: این سیاست‌ها باید حداکثر تا شهریور در مجلس تصویب شود اما این زمان خیلی خیلی کوتاه است و فعلاً نمی‌توان حرفی زد تا سیاست‌ها ابلاغ شوند. همزمان وزیر راه و شهرسازی هم از تشکیل ستاد حل مشکل مسکن برای اجرای مصوبات سران قوا به منظور ساماندهی بازار مسکن خبرداد. قاسمی افزود: اگر صاحبخانه‌ها اطلاعات معاملات و اجاره املاک خود را ثبت نکنند، دچار مشکل می‌شوند و شهرداری تهران ظرفیت‌های خود را بسیج کرده تا شرایط حوزه مسکن متعادل شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه