دخالت اسرائیل در ترور شهید صیاد خدایی

رسانه دموکرات‌های آمریکا بار دیگر تأکید کرد

دخالت اسرائیل در ترور شهید صیاد خدایی

شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی درباره گسترش تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و ایران در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه، با استناد به اظهارات مقامات اطلاعاتی، تأکید کرد رژیم اسرائیل پشت پرده ترور شهید صیاد خدایی بوده است. به گزارش ایسنا، شبکه سی‌ان‌ان در بخشی از یک گزارش نوشت: جاناتان پانیکاف، یکی از مدیران اندیشکده شورای آتلانتیک در امور خاورمیانه در این باره می‌گوید، «به نظر نمی‌رسد اسرائیل در حال حاضر برنامه‌ای راهبردی برای پایان بخشیدن به پیشرفت‌های ایران در زمینه تسلیحات هسته‌ای داشته باشد. [اسرائیل] امیدوار است از طریق برخی اقدامات تاکتیکی‌ بتواند فشار را حفظ کند و به طور مداوم پیشرفت ایران را به تعویق بیندازد.
این گزارش در ادامه ادعا می‌کند: چندین مقام رسمی فعلی و پیشین که در جریان گفت‌وگوهای میان دو طرف بوده‌اند، به سی‌ان‌ان گفته‌اند مقامات دولت بایدن، رویکرد بازدارنده‌ای نسبت به عملیات‌های اسرائیل داشته‌ اما به طور مستقیم از اسرائیل نخواسته‌اند از انجام دادن آن‌ها صرف‌نظر کند.
سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران هم پیش از این با اشاره به جنایت ترور شهید صیاد خدایی، تأکید کرد: خون شهید صیاد خدایی بی پاسخ نخواهد ماند.
سرلشکر سلامی در گفت‌وگویی با شبکه المسیره یمن گفت: هر اقدامی از سوی دشمن با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد. ما دشمن را به حال خود رها نمی‌کنیم و همواره به دنبال آن‌ها هستیم. حساب ما با دشمنان پابرجاست و قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود. خون شهید صیاد خدایی بی پاسخ نخواهد ماند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه