کارت پایان خدمت دارم

پاسخ بازیکن پرسپولیس به شایعه جنجالی

کارت پایان خدمت دارم

فرشاد فرجی که پس از پیوستن به پرسپولیس اکنون در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور داشته، طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی را متوجه خود دیده که مربوط به مشمولیت سربازی و اعزام است. اکنون محمد مؤمنی مهاجم اسبق استقلال و عضو هیئت مدیره کنونی این باشگاه، در روز پرماجرایی که داشته، در بخشی از ادعاهای خود عنوان کرده که یکی از بازیکنان مشمول با حضور در تیم ملی به دنبال این بوده تا سربازی‌اش را به تعویق بیندازد. با فرشاد فرجی گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه توضیحات مدافع پرسپولیس را می‌خوانید.

محمد مؤمنی عضو هیئت مدیره استقلال گفته برای اینکه مشمول خدمت سربازی نشوی به تیم ملی دعوت شده‌ای!
خدمت سربازی و من؟ بعید می‌دانم منظور ایشان من بوده باشم.

مشخص است که منظور آقای مؤمنی شما هستید.
در این مدت سکوت کردم به خاطر اینکه شرایط پرسپولیس را درک کردم و نمی‌خواستم وارد جنجال آن‌ها شوم. به گواه همه کسانی که من را می‌شناسند می دانند که همیشه سرم در کار خودم بوده و تنها به فوتبال فکر می‌کنم. هیچ وقت دنبال جنجال و حاشیه نبودم. الان هم بعید می‌دانم منظور ایشان من بوده باشم.

چرا؟ مگر شما 28 ساله نیستی و تازه به اردوی تیم ملی دعوت نشدی؟ 
من کارت پایان خدمت دارم و نمی‌دانم چرا باید منظور ایشان من باشم. خدا را شکر که مملکت این‌قدر قانون دارد که بخواهند به راحتی استعلام بگیرند و متوجه شوند. گفتم که دوست ندارم به این مسائل بپردازم. اما مطمئن باشید اگر مشکلی درباره من وجود داشت تا الان هزار بار کاری کرده بودند. خدا را شکر که تمام استعلام‌ها چه در سازمان لیگ و چه در باشگاه هست، مشکلی نیست. این بحث‌ها هم بیشتر برای خارج شدن از فشار هواداران است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه