مسن، گران و تنبل است

دلایل بایرن برای مخالفت با خرید رونالدو

مسن، گران و تنبل است

تعلل مدیران یونایتد برای تقویت این تیم و جذب بازیکنان درخشان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شده رونالدو به صورت جدی به فکر ترک این باشگاه باشد و گفته می‌شود که ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، او را به بایرن مونیخ پیشنهاد داده است. 
اما حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی، بایرن با ابراز احترام به این بازیکن اعلام کرد تصمیمی برای جذب او در پنجره تابستانی ندارند.  این در حالی است که بسیاری از نزدیکان رونالدو می‌گویند حضور در لیگ آلمان که این بازیکن پیش از این سابقه بازی در آن را نداشته از جذابیت خاصی برای او برخوردار است و به همین دلیل ژرژ مندس تصمیم گرفته که او را به بایرن پیشنهاد کند. 
اسکای اسپورت آلمان مدعی شده بایرن مونیخ چهار دلیل مهم برای عدم جذب رونالدو داشته است. اول این که آن‌ها مایل هستند ساختار پرداخت دستمزد را در درون باشگاه به درستی حفظ کنند و دستمزد 30 میلیون یورویی رونالدو این توازن را به هم می‌زند. 
دوم اینکه این بازیکن 37 سال دارد و سرمایه‌گذاری روی او یک ریسک برای این باشگاه به حساب می‌آید. نکته سوم هم به این موضوع مربوط است که بایرن خواهان جذب بازیکنانی است که توانایی پرس کردن و تمایل زیادی به دویدن در سراسر زمین داشته باشند. 
نکته چهارم نیز حضور مربی جوانی چون ناگلزمان روی نیمکت این تیم و تصمیم این باشگاه برای حفظ روابط سالم و درست در رختکن است که به عقیده آن‌ها ممکن بود با حضور رونالدو به هم بخورد.  در هرحال بحث انتقال این ستاره پرتغالی به بایرن منتفی به نظر می‌رسد و باید دید که آیا او در نهایت در این تابستان از یونایتد جدا خواهد شد یا خیر.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه