اجرای 38درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان جنوبی

اجرای 38درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: سفر نخست رئیس‌جمهور به استان ۱۰۰ مصوبه داشت که ۳۸ مورد آن اجرایی شده و مابقی نیز تا پایان امسال به نتیجه می‌رسد.
به گزارش تسنیم، جواد قناعت در دیدار با آیت‌الله عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار کرد: از مصوبات رئیس‌جمهوری سه تا چهار مورد از مصوبات که در مسیر کار با موانعی رو‌به‌رو شده، مابقی تا پایان سال به نتیجه می‌رسد. 
وی با توجه به سقف زمانی تعیین‌شده برای اجرای مصوبات گفت: تلاش می‌شود تمام مصوبات تا پیش از بازه زمانی سه ساله تعیین‌‌شده به اتمام برسند.
استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مبلغ اعتبار مصوبات سفر با لحاظ این متمم به 7هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: حدود هزارمیلیارد تومان، معادل یک ششم اعتبارات تاکنون اختصاص یافته و به استان تزریق شده است.
قناعت ادامه داد: موضوعات مصوبات متنوع است اما به خاطر ضعفی که در زیرساخت‌ها داریم، تمرکز روی تأمین و توسعه بخش‌های زیرساختی است.
وی افزود: انتقال آب از خلیج‌فارس در حال انجام است و انتقال آب از دریای عمان که تا سیستان‌وبلوچستان مصوبه هیئت دولت را دارد برای رسیدن به خراسان جنوبی هم نیازمند یک مصوبه ویژه است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه