بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی در اردبیل تا پایان شهریور

بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی در اردبیل تا پایان شهریور

اردبیل  

شهردار اردبیل از بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی در اردبیل تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری 8 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.


محمود صفری اظهار کرد: 26 پروژه عمران شهری شامل آسفالت ریزی خیابان‌ها و کوچه‌ها، ایجاد فضای سبز و جدول‌گذاری خیابان‌های اصلی در اردبیل در حال اجراست. وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری افزود: بیش از ۲۰هزارمیلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام شهر اردبیل نیاز است.
شهردار اردبیل از بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی در این شهر تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری 8هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است. صفری با بیان اینکه عملیات اجرایی پل قدس اردبیل به خوبی پیش می‌رود، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه، این پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد.
شهردار اردبیل افزود: برای نخستین بار ۳۰۰میلیارد ریال به صورت بلاعوض و ۳۰۰میلیارد ریال دیگر هم به صورت وام برای نوسازی اتوبوس‌ها اختصاص یافته است.
صفری درباره توسعه فضای سبز اردبیل افزود: توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند تأمین اعتبار لازم است و در این باره هماهنگی‌های لازم انجام شده و مقرر است اعتبارات بخش فضای سبز در جاهای دیگر صرف نشود.
وی بیان کرد: با به کارگیری نیروهای متخصص در سازمان زیبا منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل تلاش می‌شود فضای سبز در مناطق مختلف این شهر توسعه یابد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه