مجیدی در حقم بد کرد

صحبت های جنجالی یزدانی

مجیدی در حقم بد کرد

سیاوش یزدانی در حال حاضر چند ماهی می‌شود از فوتبال دور است و امیدوار به آینده و بازگشت به استقلال و تیم ملی است.


 خدمت سربازی: دقیقاً 4 ماه و 7 روز از خدمت من می‌گذرد و در این مدت اصلاً پایم به توپ نخورده است. من اینجا قربانی شدم و من را سرباز کردند. 
 سرمربی استقلال:فرهاد مجیدی را خیلی دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم ولی از او دلخورم چون در حقم خیلی بد کرد و خودش هم می‌داند و شاید عذاب وجدان داشته باشد. یک هفته مجیدی من را پیچاند.
 کارت پایان خدمت:من و حسین بابت قولی که سردار آجورلو به ما داده بود و گفته بود کارتان را درست می‌کنم خیالمان راحت بود تمام اتفاقات پشت هم به گونه‌ای افتاد که آینده من به عنوان یک جوان این کشور نابود شود.
  مقصر اصلی: مقصر اصلی مسئولان باشگاه استقلال هستند. آجورلو یک مقدار دست بالا مقابل نظام وظیفه صحبت کرد و نظام وظیفه هم یک مرجع خیلی مهمی است و دیدن این جور صحبت کردند، گفتند حرف ایشان نباشد. 
   دعوت به تیم ملی: حدود 10 روز با ملوان قبل از عید تمرین کردم و مطمئن بودم دعوت می‌شوم ولی روزی که دعوت نشدم واقعاً خورد شدم. من چمدانم را بسته بودم و مطمئن بودم دعوت می‌شوم و وقتی دعوت نشدم شوکه شدم.
 بازی برای پرسپولیس: من رفته بودم با پیکان امضا کنم که عباسی مدیرعامل سیاه جامگان زنگ زد و گفت آقای دایی تماس گرفتند و گفتند سیاوش یزدانی را برای پرسپولیس می‌خواهیم من هم با چمدان به تمرین پرسپولیس رفتم اما ترسیدم به من بازی نرسد. نمی‌گویم از بچگی استقلالی بودم اتفاقاً یک مقدار سمت پرسپولیس را بیشتر می‌گرفتم ولی از روزی که آمدم لیگ برتر و به پیکان پیوستم استقلالی شدم.
  برنامه‌ آینده: برنامه‌ام اول این است که برگردم استقلال، راستش را بخواهید الان که از استقلال رفتم خیلی قدر استقلال را می‌دانم. نمی‌دانید در این چهار ماه چه به من گذشته است و قلبم دارد تکه پاره می‌شود. من دکترا قبول شدم و هدفم اول برگشتن به استقلال و بعد رفتن به جام جهانی است.
  مصاحبه علیه کنعانی زادگان : اسمش را نیاورید. دوست ندارم اسمش را بشنوم. اگر اسمش بیاید صحبت نمی‌کنم.
  ماجرای صدای لو رفته: اتفاقات خیلی تأثیرگذار بود دیگر، چون من دیگر به تیم ملی دعوت نشدم و دور اسم من را خط کشیدند. همه کاسه، کوزه‌ها را سر من شکستند. آن‌قدر پول ندارم که بابت این چیزها خرج کنم و برای پولم زحمت کشیدم. گفتند سیاوش 2 میلیارد پول داده است که آن فایل صوتی پخش شود. من برای پولم زحمت کشیدم و همیشه هم در زمین فوتبال حقم را گرفتم. خودش گفته بود کار سیاوش است و رو در روی من این را گفت که تو انجام دادی. من حرف دلم را می‌زنم. آن کار را کردند و افتاد گردن سیاوش.
  بهترین لحظه فوتبالی:بهترین لحظه زندگی فوتبالی من بردن پرسپولیس در دربی در ضربات پنالتی بود. 
 بهترین مدافع:بهترین مدافع فوتبال ایران خودم هستم. یک زمانی شجاع، یک زمانی سیدجلال و یک زمانی مرادمند از همه بهتر بود، ولی الان بهترین من هستم ومحمد دانشگر بعد از من بهترین است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه