رانندگان اتوبوس قزوین آموزش کنترل خشم می‌بینند

رانندگان اتوبوس قزوین آموزش کنترل خشم می‌بینند

قزوین  

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: دوره آموزشی مهارت‌های پیشگیری از اعتیاد و پرخاشگری با حضور۲۵۰ اتوبوسران قزوینی در دانشکده علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد و رانندگان اتوبوس در این حوزه‌ها توجیه شدند. 


مجید اسلامی اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی ویژه رانندگان سازمان اتوبوسرانی شهر قزوین در قالب این طرح 16 اردیبهشت‌ ماه با حضور 300 راننده اتوبوس برگزار شده بود و به همین خاطر تصمیم به استمرار برگزاری این دوره‌ها گرفتیم. وی اضافه کرد: به همین خاطر دوره آموزشی مهارت‌های پیشگیری از اعتیاد و پرخاشگری با حضور 250 اتوبوسران قزوینی برگزار شد و رانندگان اتوبوس در این حوزه‌ها توجیه شدند که دومین دوره آموزش جمعی اتوبوسرانان در سال 1401 به حساب می‌آید.
اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه اتوبوسرانان هر روز از صبح تا شب با تعداد زیادی از شهروندان برخورد مستقیم دارند، باید مهارت‌های مقابله با پرخاشگری و کنترل خشم را بدانند. به همین خاطر آموزش‌های مدیریت خشم و کنترل استرس را با هدف ارائه خدمات مطلوب از سوی اتوبوسران‌ها به شهروندان برگزار کردیم.
اسلامی یادآور شد: همچنین از آنجایی که اتوبوسرانان در معرض آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد به مواد مخدر قرار دارند، دوره آموزشی راه‌های پیشگیری از اعتیاد نیز برپا شد که در آن فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نکات آموزشی لازم را به اتوبوسرانان ارائه کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه