لجن‌پراکنی برای بقا

نگاهی به دلایل انتشار یادداشت میرحسین موسوی

لجن‌پراکنی برای بقا

سه‌شنبه گذشته با انتشار یادداشت هتاکانه میرحسین موسوی از سوی وب‌سایت «کلمه»- رسانه منتسب فراری‌های جریان فتنه88 شاهد واکنش گسترده‌ای در سطح کشور بوده‌ایم. 


این بیانیه هتاکانه که مقام‌های عالی نظام، سرداران شهید مدافع حرم و محور مقاومت را مورد هجمه قرارداده، با زیر سؤال بردن بیداری اسلامی، پیش بینی‌های موهوم از آینده سیاست در ایران، اقدام به لجن‌پراکنی می‌کند. 
بر اساس آنچه از این متن برمی‌آید، بیش از یک سال پیش نوشته  شده است ، اما اینکه چرا در این ایام منتشر می‌شود، شاید بی ارتباط با دید و بازدیدهای جریان موسوم به دوم خرداد در حاشیه اعیاد و گردهمایی‌های آن‌ها طی چند روز گذشته در منازل فعالان این جریان نباشد. 
مروری بر اتفاقات انتخابات 88 گواه این واقعیت است که وی و حامیانش در جریان برگزاری انتخابات آن دوره به انحای مختلف دست به اقدامات آشوبناک علیه امنیت ملی زده اند. 
فرید مدرسی فعال رسانه‌ای نزدیک به محمد خاتمی در این باره نوشت: «‏اظهارات اخیر ‎میرحسین‌موسوی، تکرار مو به موی سخنان ‎مصطفی‌تاج‌زاده بود؛ دوقلویی که قابل تشخیص نیست؛ موسوی،تاج‌زاده شده یا تاج‌زاده موسوی». 
مدرسی تأکید می‌کند: «میرحسین موسوی با پیشینه رویارویی عمیق دهه60... گفتمان، ساختار و استراتژی‌های حاکمیت را هدف قرار می‌دهد». 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه