اختصاص 450 میلیارد برای اشتغال مددجویان

خراسان شمالی

اختصاص 450 میلیارد برای اشتغال مددجویان

مجید الهی راد؛ مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار از دفتر سرپرستی روزنامه قدس در این استان بازدید کرد.


​​​​​​​وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای جلیل‌القدر انقلاب اسلامی و تبریک روز خبرنگار از تلاش‌های ارزنده همکاران این رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی قدردانی کرد.
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره دستاوردهای سفر ریاست جمهوری در دوم تیر ماه به استان گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان برای اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد اختصاص یافت.
مجید الهی راد افزود: همچنین در این سفر 3هزار مورد تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان زیر پوشش این نهاد و 2 هزار مورد تسهیلات به ارزش ۲۰ میلیارد تومان از محل بانک‌ها برای نیازمندانی که زیر پوشش این نهاد نیستند اختصاص یافته است.
وی تأمین مسکن 4 هزار خانوار مددجو از طرح مسکن ملی و ساخت 3 هزار مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن در قالب طرح تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستاییان را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد.
وی گفت: گازکشی منزل‌های مسکونی فاقد لوله‌کشی به ارزش 5 میلیارد تومان و تأمین ۱۶هزار وسیله سرمایشی، گرمایشی و ضروری زندگی مددجویان از دیگر مصوبات این سفر بوده است.
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در این سفر تعمیر مسکن 3 هزار خانوار و ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ فضای بهداشتی (حمام و سرویس بهداشتی) نیز مصوب شد. همچنین تأمین 3 هزار سری جهیزیه برای نوعروسان و ازدواج دوباره زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد از سایر مصوبات این سفر است.
وی افزود: ۱۰ میلیارد تومان نیز برای رسیدگی به مکاتبه‌ها و مراجعه مردم نیازمند از محل سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه