صدرنشینی به معنی قهرمانی نیست

ماشاریپوف، ستاره ازبک استقلال در گفت‌وگو با قدس: 

صدرنشینی به معنی قهرمانی نیست

ستاره ازبک باشگاه استقلال در تلاش است خودش را تا قبل از اولین بازی استقلال در سال جدید به شرایط آرمانی برساند. این بازیکن که به‌تازگی در تیم ملی ازبکستان دو پاس گل ارزشمند برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد تمرینات اختصاصی‌ای در روزهای اخیر انجام داده است.


چرا این روزها اختصاصی تمرین می‌کنی؟
 مدتی از تمرینات استقلال دور بودم و به همین دلیل آقای نکونام از من خواستند با هماهنگی با آقای سسما تمرینات بدنسازی جداگانه انجام دهم و من هم چند جلسه تمرین انجام دادم تا به شرایط آرمانی برسم.

درباره تمرینات سسما چه نظری داری؟
ایشان مربی با دانش و بزرگی هستند و در این چند روز که از تمرینات دور بودم تلاش کردند بدنم رابه شرایط آرمانی برسانند. کارهای خوبی انجام شد و تمریناتی حرفه‌ای را پشت سرگذاشتیم. از کار ایشان خیلی راضی هستم و امیدوارم نتیجه‌اش در بازی‌های لیگ برتر نمایان شود.

مشکلاتت در استقلال حل شده است؟
مشکلی در استقلال ندارم. یک روز به دلیل درخواست مرخصی در تمرین شرکت نکردم. حاشیه‌های مختلفی وجود داشت، اما مشکلی وجود نداشت، همه چیز خوب است و خوشحالم.

به زودی باید با تیم ملی ازبکستان با تیم ملی ایران بازی کنی. دیدگاه هم تیمی‌هایت در استقلال نسبت به تیم ملی ازبکستان چیست؟
با بازیکنان ملی در استقلال درباره این تقابل صحبت می‌کردم که آن‌ها همگی گفتند ازبکستان قدرتمند است. همان‌طور که چندی پیش گفتم همه از تیم ملی ازبکستان می‌ترسند. امروز می‌توانیم بدون ترس با هر تیم ملی بازی کنیم. البته بازی با ایران بسیار هیجان‌انگیز خواهد شد و این یکی از زیباترین بازی‌های آسیا خواهد بود.

حفظ صدرنشینی در لیگ برتر ایران منجر به قهرمانی می‌شود؟
باید به روند صدرنشینی خود ادامه دهیم. استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد و باید بتوانیم با همه قوا مقابل رقبا قرار بگیریم. بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و نباید تصور کنیم چون صدرنشین هستیم، قهرمانی ما قطعی است. باید تلاش کنیم این روند ادامه پیدا کند.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه