پای خطیر روی پوست خربزه!

تغییرات در چارت مدیریتی و اداری  باشگاه استقلال و پرسپولیس

پای خطیر روی پوست خربزه!


پس از واگذاری قطعی مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی ابهام در خصوص سرنوشت مدیریتی این دو باشگاه به بالاترین حدممکن رسید، هرچند مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و رسانه‌های همسو با آن‌ها مدعی شدند هیچ تغییری در حوزه مدیریت این دو باشگاه در کار نیست و آن‌ها تا پایان فصل بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه خواهند داد، اما حالا شنیده می‌شود برخلاف این جوسازی‌ها تغییرات جدی و سیستماتیک در راه است.
البته احتمالاً تغییر مدیریتی در باشگاه پرسپولیس ممکن است با شیب کمتری نسبت به استقلال انجام شود، اما در خصوص استقلال داستان کاملاً تفاوت دارد. از آنجا که در شرایط کنونی ترکیب هیئت مدیره این باشگاه ناقص است، گفته می‌شود مدیران ارشد پتروشیمی امیرکبیر در روزهای آینده  دو عضو جدید را برای حضور در هسته تصمیم‌گیری این مجموعه معرفی خواهند کرد.
با معرفی قریب الوقوع این دو عضو، بستر لازم برای برکناری مدیرعامل فعلی مهیا خواهد شد تا استقلال زودتر از پایان فصل شاهد برکناری خطیر از پست مدیرعاملی باشد.
هرچند رسانه‌های نزدیک به استقلال این خبر را تکذیب کردند و مدعی شدند خطیر در سمت خود ابقا خواهد شد، اما منابع خبری نزدیک به مجموعه پتروشیمی تلویحاً تأیید کردند این اتفاق به زودی رخ خواهد داد تا یک چهره جدید در این سمت قرار بگیرد.
از طرفی گفته می‌شود، جدا از ترکیب مدیریتی هر دو باشگاه، چارت اجرایی هر دو مجموعه نیز دستخوش تغییر و تحولات جدی قرار خواهد گرفت، بخش مالی و اداری جزو اولویت‌های اصلی تغییرات هستند، از طرفی هیچ یک از مدیران و زیرمجموعه آن‌ها حق امضا سند و مدارک مالی و قراردادهای جدید را ندارند و هر تصمیمی در این خصوص نیاز به موافقت هیئت مدیره دارد.
گفته می‌شود تا پیش از تشکیل مجامع هر دو باشگاه که به احتمال زیاد هفته آینده برگزار خواهد شد، بناست گزارش مالی دقیق و مبسوطی از وضعیت فعلی هر دو باشگاه از نظر مالی، اداری و حقوقی برای اعضای مجمع آماده شود تا آن‌ها با شناخت و آگاهی کامل 
در‌خصوص آینده تصمیم گیری کنند.
بدون شک با فعل و انفعالات کنونی به ویژه تغییر مالکیت ممکن است با شنیدن برخی اخبار و عزل و نصب‌ها در هفته آینده هواداران این دو باشگاه به شکل شگفت‌آوری غافلگیر شوند.

​​​​​​​خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه