هفته آخر استقلال کجا بازی می‌کند؟

هفته آخر استقلال کجا بازی می‌کند؟

حمیدرضا عرب  

استقلال درهفته آخر لیگ برتر باید در ورزشگاهی مقابل پیکان قرار بگیرد که از ابتدای فصل اجازه حضور تماشاگر در آن داده نشده است. این تصیم به دلایل مسائل امنیتی از شروع لیگ اتخاذ شده، اما چنانچه پای قهرمانی استقلال در هفته آخر درمیان باشد و یا حتی برگزاری جشن قهرمانی، بازی کردن در ورزشگاهی که اجازه حضور تماشاگر در آن داده نشده، خوشایند استقلالی‌ها نخواهد بود و از همین حالا زمزمه مخالفت استقلال با برگزاری بازی در این ورزشگاه در هفته آخر به گوش می‌رسد.
طبیعتاً اگر تکلیف قهرمانی استقلال به هفته آخر کشیده شود، باشگاه استقلال بیش از هر زمان دیگری با برگزاری بازی در این ورزشگاه مخالفت خواهد کرد و قطعاً زیر بار بازی در این شرایط نخواهد رفت، همان‌گونه که اکنون نیز از باشگاه استقلال زمزمه‌هایی جدی مبنی بر مخالفت قطعی با برگزاری بازی در این ورزشگاه به گوش می‌رسد.  از سویی تهران زیرساخت لازم برای برگزاری بازی در ورزشگاهی جز پاس تهران یا همان دستگردی را ندارد. ورزشگاه شهر قدس تهران آماده میزبانی نیست و مشکلات بزرگی دارد. ورزشگاه تختی هم با مشکلات همیشکی مواجه است و درهمان روز که استقلال باید در پاس مقابل پیکان قرار بگیرد، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است و عملاً جایی برای برگزاری بازی استقلال در پایتخت باقی نخواهد ماند و آبی‌ها باید در شهرهای مجاز به فکر بازی مقابل پیکان باشند.
هرچند این نکته اهمیت بسیاری دارد که پیکان با وجود برخورداری از امتیاز میزبانی با بازی در یک شهر دیگر موافقت کند و باید دید مسئولان این باشگاه که خود استقلالی‌ هم هستند آیا با درخواست استقلال موافقت خواهند کرد یا خیر؟
احتمالاً اگر پیکانی‌ها با این درخواست موافقت کنند و کار به هفته آخر بکشد، بازی استقلال مقابل پیکان در یکی از شهرهای اراک یا قزوین برگزار خواهد شد تا تماشاگر به ورزشگاه بیاید و استقلال از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و اگر قرار بر برگزاری جشن قهرمانی نیز بود، مراسم با حضور هواداران استقلال انجام شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه