پاسخ شهرداری به کمبود من‌کارت و خرابی دستگاه‌های شارژ

پاسخ شهرداری به کمبود من‌کارت و خرابی دستگاه‌های شارژ


​​​​​​​مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: برای تعمیر و تأمین دستگاه‌های شارژ من‌کارت یک تیم عملیاتی در نظر گرفته شده که به صورت منظم ۸۵۰ دستگاه‌ شارژ موجود در سطح شهر را به صورت میدانی بررسی می‌کنند. 
طی چند وقت اخیر گزارش‌های مردمی زیادی مبنی بر نبود من‌کارت در باجه‌های فروش و خرابی دستگاه‌های شارژ در سطح شهر به گوش می‌رسید که این موضوع سردرگمی‌های زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است.
در همین خصوص مهدی بدیع فرخد، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص کمبود من‌کارت در باجه‌های فروش سطح شهر اظهار کرد: چندین سال متوالی است که ۳۰مرکز فروش من‌کارت در سطح شهر فعالیت دارند. در حال حاضر توزیع من‌کارت‌ها کم نشده بلکه نسبت به گذشته افزایش هم یافته است؛ به عبارت دیگر تعداد توزیع کارت‌ها تقریباً دو برابر شده است. 
وی ادامه داد: طبق قرارداد شهرداری با متصدیان فروش، آن‌ها موظف هستند صبح تا شب در باجه‌های فروش حضور داشته و به مردم خدمات‌رسانی کنند.
وی با اشاره به خرابی دستگاه‌های شارژ من‌کارت عنوان کرد: دستگاه‌های شارژ من‌کارت برای ما موضوع حساسی است زیرا ممکن است شهروندان به دستگاه‌های شارژ مراجعه کرده و هزینه پرداخت کنند اما دستگاه خراب باشد و هزینه از حساب بانکی آن‌ها کسر شود اما من‌کارت شارژ نشود. برای حل این مسئله فراخوانی برای شهروندانی که دچار این مشکل شده بودند، ارسال شد که به شهرداری مراجعه و هزینه خود را دریافت کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه