متناسب‌سازی سایت مسکن ملی با ارتفاعات جنوبی مشهد

متناسب‌سازی سایت مسکن ملی با ارتفاعات جنوبی مشهد


​​​​​​​استاندار خراسان رضوی گفت: طراحی درست برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سایت، مبنای موفقیت‌آمیز شدن اجرای آن است و باید ملاحظات اساسی در طراحی لحاظ شود تا محصولی مناسب بدست آید.
یعقوبعلی نظری در نشستی با مشاوران طرح نهضت ملی مسکن در محل استانداری افزود: همه مؤلفه‌های مؤثر در دستیابی به محصولی مطلوب در نهضت ملی مسکن به طراحی آن مربوط می‌شود که باید تمرکز مشاوران این طرح بر این موضوع باشد.
وی گفت: بلوک‌های مسکونی که در سایت نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده باید به نحوی جانمایی شود که قدرت اجرایی برای بخش‌های دیگر وجود داشته باشد. 
استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: تناسب‌سازی بین ارتفاعات جنوبی مشهد با سایت نهضت ملی مسکن ضروری است و باید عوامل اساسی و مؤثر در حوزه طراحی احصا شود تا بتوان روی آن بحث و تبادل نظر کرد، در مرحله بعدی فازبندی اجرای طرح است که باید دنبال شود. 
نظری با تأکید بر فهرست‌بندی در طراحی سایت نهضت ملی مسکن گفت: بسیار مهم است که این طراحی از نگاه تخصصی انجام گیرد، نیازمندی‌های محله و منطقه مورد نظر به لحاظ اجتماعی باید شناسایی شود تا در نهایت طرحی مبتنی بر مؤلفه‌های طرح‌های ایرانی – اسلامی برای سایت نهضت ملی مسکن در مشهد اجرا شود.
وی تصریح کرد: امسال 62 هزار میلیارد تومان منابع بانکی در خراسان رضوی برای حوزه اقتصاد در نظر گرفته شده که بخش قابل توجهی از آن مربوط به حوزه مسکن است و باید این منابع در بخش‌های مختلف به‌صورت مؤثر اختصاص یافته و هزینه شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه