مشارکت بنیاد برکت در اجرای ۱۲۷ طرح عمرانی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان جنوبی خبر داد

مشارکت بنیاد برکت در اجرای ۱۲۷ طرح عمرانی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان جنوبی گفت: ۱۲۷ طرح عمرانی و زیربنایی در این استان با مشارکت بنیاد برکت در دست اجراست و هدف‌گذاری شده که این طرح‌ها تا پایان سال آینده تکمیل شود.


سیدمجتبی موسوی‌ در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این طرح‌ها شامل ساخت ۶ مدرسه، چهار مسجد، ۷۵واحد مسکونی و ۴۲ طرح عمرانی دیگر شامل لایروبی و مرمت قنوات روستایی، آبرسانی، بازسازی و تجهیز مدارس، بیمارستان و خانه عالم است.
وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در چند سال اخیر در زمینه سلامت و سایر خدمات نیز یک میلیارد تومان در خراسان جنوبی هزینه کرده است.
این ستاد از ابتدای فعالیت خود در امور زیربنایی و فرهنگی ۷۰۱ طرح را با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومان در استان اجرا کرده‌ و از این تعداد ۵۷۴ طرح در زمینه عمرانی و امور زیربنایی بوده که با اعتبار بیش از ۸۰میلیارد تومان اجرایی شده است.
وی با اشاره به اقدام‌های توانمندسازی اقتصادی و توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی ستاد اجرایی در خراسان جنوبی گفت: تاکنون 8هزار و ۸۵۲ طرح اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری بیش از هزار و ۶۸۲میلیارد تومان توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این استان اجرا شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه