مطالبات ورزشکاران استان در سطح ملی پیگیری می‌شود

خراسان شمالی

مطالبات ورزشکاران استان در سطح ملی پیگیری می‌شود

استاندار خراسان ‌شمالی گفت: مطالبات ورزشکاران استان در سطح ملی پیگیری و مشکلات آن‌ها برطرف خواهد شد.به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین‌نژاد در مراسم تجلیل از کوراش‌کاران ملی‌پوش خراسان شمالی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت قانون و ارائه بسته‌های تشویقی، حمایت‌های لازم از قهرمانان ورزشی استان انجام و مطالبات آنان در سطح ملی پیگیری خواهد شد.


وی با تأکید بر تشکیل گروه خیران ورزش استان گفت: با بهره‌مندی از حضور خیران حوزه ورزش، بخشی از مشکلات در شرایط اضطراری به حداقل خواهد رسید.
ضروری است با همدلی موجب تقویت ورزش و گسترش نشاط در تمام حوزه‌ها شویم؛ زیرا جوانان با ورزش پویا، طراوت و شادابی را رقم می‌زنند و همین قشر پایه‌گذار اصلی برای توسعه کشور هستند.
در این دیدار از کوراش‌کاران افتخارآفرین خراسان شمالی در مسابقات جهانی هند قدردانی شد.
به گزارش ایرنا، با پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های کوراش قهرمانی جهان که روز شنبه پنجم آذر ماه سال جاری در پونای هند آغاز شده بود، کاروان کوراش کشورمان در بخش آقایان و بانوان با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ شامل ۶ طلا، سه نقره و چهار برنز در مجموع به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت. در این رقابت‌ها الیاس پاکدل، جواد مرادی و محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی به نشان‌های طلا و نقره دست یافتند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه