«بازی موازی» تقلید طنزگونه جام جهانی با مشارکت گیمرها

«بازی موازی» تقلید طنزگونه جام جهانی با مشارکت گیمرها

همزمان با آغاز بازی‌های جام جهانی قطر، برنامه‌ای در شبکه آموزش به اسم «بازی موازی» با شرکت بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای (گیمرها) در حال پخش است. 


به گزارش قدس آنلاین، افشین حسین‌خانی، تهیه‌کننده این برنامه با اشاره به موضوع آن که فوتبالی است و به موازات جام‌جهانی توسط پِلِیرهای پلی‌استیشن انجام می‌شود، گفت: قالب این برنامه به صورت یک مسابقه ورزشی فوتبال‌محور با زبان طنز است. در این برنامه همانند بازی جام‌جهانی گزارشگری هم انجام می‌شود. پیش از آغاز بازی، مجری و یک کارشناس که هر دو بازیگر هستند شروع به تحلیل حواشی و اتفاقات درون بازی می‌کنند و پس از آن، از پلیرها که مسئولیت هدایت تیم را برعهده دارند گزارش گرفته می‌شود. مدت زمان هر نیمه در این بازی ۳دقیقه است و بین دو نیمه دوباره مجری و کارشناس چگونگی نحوه بازی را تحلیل می‌کنند. 
وی با اشاره به دنیای عجیب و غریب گیمرها ادامه داد: نوجوانانی که صبح تا شب پای کنسول، بازی می‌کنند، تعدادشان کم نیست و قصد من همسو کردن این افراد با شبکه آموزش بود. بسیاری از جوانان به دلیل علاقه و دغدغه خود درباره برنامه‌های فوتبالی، درپی بازی و دنبال کردن این برنامه‌ها در شبکه‌هایی مثل یوتیوب هستند. وی در خاتمه گفت: ما در ایام جام جهانی «بازی موازی» را طراحی کردیم تا با مشارکت گیمرها مهارت‌هایی مثل کار گروهی و کنترل هیجان را آموزش دهیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه