آغاز خانه‌تکانی تاج در فدراسیون فوتبال

اصولی وافشاریان می‌روند

آغاز خانه‌تکانی تاج در فدراسیون فوتبال

روزی که مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد پیش‌بینی خانه‌تکانی وسیعی می‌شد، اما رئیس جدید برای حفظ آرامش نسبی حاکم بر فوتبال به سراغ گزینه تغییر نرفت تا فوتبال ایران در آستانه جام جهانی دچار تنش جدید نشود، حال با اتمام رقابت‌های جام جهانی دیگر می‌تواند بدون هیچ مانعی تغییرات مدنظر را به اجرا درآورد.


تاج در نخستین اقدام ممبینی را به عنوان دبیرکل جدید به هیئت رئیسه معرفی کرده است. او به جای پرهیزگاری که به صورت موقت فعالیت‌های کامرانی‌فر را انجام می‌داد، می‌نشیند. پرهیزگار نیز به مرکز ملی فوتبال رفت.اما مطمئناً این تغییرات در روزهای آتی وارد مرحله جدیدی خواهد شد، به گونه‌ای که برای کمیته‌هایی که با سرپرست در حال فعالیت هستند، تصمیم‌گیری خواهد شد. گفته می‌شود به احتمال زیاد کمیته داوران، کمیته جوانان و کمیته فوتسال دستخوش تغییرات خواهند شد؛ درباره سازمان لیگ و سازمان لیگ فوتسال نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.
تغییر محتمل دیگری که به نظر می آید به زودی شکل گیرد، کنار گذاشتن احسان اصولی به عنوان سخنگوی فدراسیون است، از آنجا که این پست در دوره انتقال مدیریت از دوره عزیزی خادم تا برگزاری انتخابات ایجاد شد، حالا دیگر نیازی به چنین پستی نیست، ترجیحاً اگر نیاز به ارائه توضیح در خصوص مسئله‌ای باشد این مسئولیت برعهده دبیرکل، مدیر روابط عمومی و در نهایت رئیس یا نواب رئیس فدراسیون فوتبال خواهد بود.
یکی دیگر از تغییرات محتمل دیگر احتمال برکناری خداداد افشاریان از کمیته داوران است، هرچند برخی پیش‌بینی می‌کنند افشاریان کماکان باشد.

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه