حسابی ترسیده بودم و کل شب گریه کردم

نیمار:

حسابی ترسیده بودم و کل شب گریه کردم

نیمار از به نتیجه رسیدن تلاش‌های سختش برای بهبودی و حضور در پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی ابراز خوشحالی کرد.


​​​​​​​او در مصاحبه پس از بازی خود گفت: راستش را بخواهید خیلی ترسیده بودم. پس از شروع خوبی که در این فصل داشتم، تحمل یک مصدومیت شدید برایم سخت و دردناک بود. شب بازی خیلی گریه کردم اما همه چیز در نهایت درست شد. این همه تلاش ارزش داشت.ستاره تیم ملی برزیل ادامه داد: می‌خواهم از خدا بابت قدرتی که برای بازگشت به زمین به من داد تا بتوانم تمرین کنم و هر کاری که برای حضور دوباره در زمین نیاز داشتم، انجام دهم تشکر کنم. همچنین از کادر پزشکی و هم تیمی‌هایم که در این روزهای سخت کنار من بودند متشکرم.
نیمار اعتراف کرد مصدومیت مقابل صربستان حسابی او را ترسانده بود و آن شب را با گریه سپری کرد. البته ترس او بی جا بود چون زودتر از آنچه که تصور می شد به جمع  طلایی پوشان برگشت.
او در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن میدان تأکید کرد: من نمی‌توانم از عملکردم 100 درصد راضی باشم. امروز جایزه بهترین بازیکن را دریافت کردم ولی این جایزه متعلق به همه بازیکنان تیم است؛ چون همگی عالی بودند.
نیمار که تعداد گل‌های خود را با باز کردن دروازه کره به 76 رساند و حالا فقط یک گل کمتر از پله دارد در مورد این اتفاق گفت: دست یافتن به چنین رکوردهایی که تصورش را نمی کردم،  موجب افتخارم است.
او که امید زیادی به موفقیت تیمش در قطر دارد، افزود: وقت آن رسیده که پیش برویم ولی باید این کار را با برنامه ریزی انجام دهیم. ما رؤیای قهرمانی را در سر می پرورانیم و قدم به قدم پیش خواهیم رفت. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه