فردیناند مدیربرنامه جدید طارمی

عقد قرارداد با اسطوره منچستر برای تحقق یک رؤیا

فردیناند مدیربرنامه جدید طارمی


​​​​​​​به نظر می‌رسد مهدی طارمی روز به روز، به رؤیای حضور در لیگ برتر انگلیس نزدیک‌تر می‌شود. روزنامه آبولا در شماره دیروز خود نوشته است مهاجم ایرانی از طریق ریو فردیناند راهی لیگ جزیره خواهد شد؛ چرا که مدیربرنامه‌های طارمی، با شرکت ستاره سابق منچستر قرارداد دارد و در واقع فردیناند و همکارانش، ایجنت مهاجم بوشهری محسوب می‌شوند.
طارمی، که حالا به اینترمیلان هم لینک شده ، پیش از این به مدیران پورتو اطلاع داده بود هر نوع صحبتی در مورد تمدید احتمالی قراردادش را به پس از جام جهانی قطر موکول خواهد کرد. بر همین اساس و با توجه به عملکردی که در قطر داشت، مهاجم قهرمان پرتغال از قبل می‌دانست می‌تواند پیشنهادی وسوسه‌انگیز دریافت کند و از این طریق رؤیای حضور در لیگ برتر انگلیس را محقق کند. اینجا هم مثل اکثر موارد بحث پول مطرح نیست، چرا که طارمی در یکی از ثروتمندترین خانواده‌های ایرانی بزرگ شده و همیشه جنبه حرفه ای و چشم انداز شغلی خود را بالاتر از هر چیز دیگری قرار داده است.
قرارداد او با پورتو تا سال 2024 و با بند فسخ 60 میلیون یورویی است. در این شرایط، تمدید قرارداد منطقی نیست. اما طارمی با علم به این موضوع، قصد دارد بحث درباره ادامه همکاری را به پایان فصل بکشاند. زمانی که پیشنهادهایی روی میز وجود خواهد داشت و او در بهترین زمان و بهترین مکان، امکان بررسی یک پیشنهاد جدید را خواهد داشت.
ریو فردیناند یک چهره برجسته در تاریخ منچستریونایتد است که اکنون زندگی خود را به عنوان یک مفسر ورزشی و همچنین به عنوان نماینده بازیکنان سپری می‌کند. ستاره سابق شیاطین سرخ، به توانایی‌های طارمی خیره شده و پس از ثبت وکالت نامه‌ای با طارمی، در تلاش است انتقال این بازیکن ایرانی به بازار انگلیس را فراهم ‌کند.
یک ایرانی، مدیر برنامه طارمی است اما او با ادعای ریو فردیناند موافقت کرد تا پلی برای حضور طارمی در لیگ برتر باشد. بازیکن سابق منچستریونایتد اکنون نقاط ورود احتمالی طارمی به لیگ برتر را تجزیه و تحلیل خواهد کرد، زیرا از قبل می‌داند باشگاهی که طارمی می‌خواهد به آنجا برود، همیشه باید یک باشگاه با طرح و برنامه‌ریزی عالی باشد و نه تیمی در انتهای جدول، زیرا این بازیکن به پروژه ورزشی اولویت زیادی می‌دهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه